ACTIVIDADE: SAÍDA EN COMUNIDADE

O vindeiro sábado 27 de abril proponse realizar unha nova saída en comunidade, nenas, nenos, familias e profesorado. Desprazarémonos a Viana do Bolo.

O día mencionado celébrase nesta vila a "MASCARADA IBÉRICA 2024". Trátase dunha ocasión única para contemplar en vivo máscaras e personaxes orixinais do entroido. Ademais estarán presentes outras moitas representacións do resto da península: Portugal, Cantabria, Euskadi, Navarra, Castela León, Extremadura, etc.

Un dos obxectivos do entroido da nosa escola é achegar ao alumnado á gran variedade e riqueza de entroidos tradicionais que existen en Galicia.

Animamos a todas as persoas que teñan interese e curiosidade por coñecer máis sobre esta festa do ciclo anual a participar desta actividade.

PREZO: 10€/persoa.

SAÍDA: 09:30 h (regresaremos a última hora da noite).

descrición imaxe

novas | by Dr. Radut