Escolares

Saint Patrick’s day

Hoxe é San Patricio.

Como recordaredes,xa fixemos en plástica actividades de Saint Patrick's day pero por si a alguén lle apetece facer algo máis...

http:/vfresnoland.blogspot.com/2020/03/st-Patrick's-2020-rainbow-todoirabien.html?m=1

Happy Saint Patrick's day!

Loly.

La Proa del barco pirata

¡Hola a tod@s! Os alumnos e alumnas de 3º,4º e 5º e 6º Curso de Educación Primaria que participamos no Plan PROA, traballamos nun blog, animaste a entrar nel e descubrir o que os nosos corsarios realizaron?

Benvidos á Proa do barco pirata!

Dalle clic sobre á imaxe seguinte.

(Se non funciona o enlace: laproadelbarcopirata.blogspot.com.es)

O Primeiro Ciclo Visita Avifauna

Si queres ver a visita dos alumnos do Primeiro Ciclo a Avifauna fai clic aquí

O Primeiro Ciclo Visita Avifauna

Si queres ver a visita dos alumnos do primeiro ciclo a Avifauna fai clic  aquí

ACTIVIDADES DÍA DAS LETRAS GALEGAS

ACTIVIDADES LETRAS GALEGAS - 2009

Correlingua.

Exposición de material elaborado polo profesorado e alumnado do centro.

Sergio, Óscar, Jacobo e Ana explicaron a vida de Ramón Piñeiro  aos nenos e nenas de outros cursos.

Representación da obra de teatro:"Unha historia do teatro" ( actividade extraescolar xestionada pola ANPA), obra inédita e orixinal, escrita por Paqui, a súa monitora.

Pase de dúas   curtametraxes: "Cámera auga, nós non temos café" (alumnos e alumnas de 6º A, coa súa profesora Rosa). Nós tamén somos importantes".  relacionada co Proxecto Voz Natura e na que participaron representantes de todos os cursos e grupos do centro.

Pola tarde, a ANPA organizou xogos tradicionais para todos o alumnado do centro, contando co apoio e colaboración do profesorado.

Se queres ollar as fotos relacionadas con estas actividades, clica sobre o enlace.