INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR

LISTAXES PROVISIONAIS

Como consecuencia das alegacións presentadas ata o momento, a listaxe provisional de admitidos e de reserva de usuarios de comedor sufre modificacións, que quedarán definitivamente pechadas cando a comisión se reúna o vindeiro 4 de setembro e publique o listado definitivo.

Para facilitar a conciliación familiar e posibles dificultades persoais que os membros da comunidade educativa podan sufrir como consecuencia das resolucións con respecto ó comedor, a dirección do centro decide expoñer no taboleiro dende o día 22 de xullo a modificación das listaxes provisionais, continuando o prazo de alegacións marcado ata o 3 de setembro.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2015/2016

• LISTADO XERAL DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/2016  preme aquí

• ACLARACIÓNS SOBRE LIBROS DE TEXTO PARA 3º E 5º DE EP  preme aquí

• FONDO SOLIDARIO: as listaxes de admitidos e excluídos están publicadas no taboleiro da entrada principal do centro.

• CHEQUES: os cheques están dispoñibles para a súa recollida na secretaría do centro.

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2015/16

Prazo para entregar as solicitudes, dende o 22 de xuño ao 10 de xullo.

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2015/16

FESTA FIN DE CURSO

Xa podemos ver un video resumo da festa que lle preparamos ao alumnado de Infantil e Primaria para despedir o curso escolar. Dende o centro queremos agradecer a colaboración de:

• O ANPA Picapeixe, pola colaboración tanto a nivel económico como no apoio nos talleres de globoflexia e maquillaxe.
  • A todas as familias pola colaboración.
  • A Avelino Garrido, por traer o hinchable dos Simpsons "GRATIS", e estar pendente durante toda a mañá co seu compañeiro Alberto.

MAQUETAS 4º INGLÉS

Mirade que maquetas fixeron os de cuarto para practicar inglés. Xa poden viaxar a Londres, que non se perden...

ANPA PICAPEIXE PREMIO PROVINCIAL VOZ NATURA

A Anpa Picapeixe do Ceip Nicolás del Río foi premiada no proxecto Voz Natura có primeiro posto da provincia da Coruña. Dende o centro, queremos agradecer e valorar o gran traballo que están a levar a cabo as nais e pais que forman parte da familia do Anpa Picapeixe, que non paran de traballar e organizar actividades por e para os nenos e nenas do noso colexio. É un verdadeiro privilexio ter unha asociación desta calidade, polo que animamos a todas as familias a que colaboren có Anpa participando nas actividades, sesións de cine, excursións, festas,.... e por suposto, facéndose socios. Parabens!!!!!

APRENDEMOS CON BICHOS

Martín, o pai de Valentina, visitou a clase de 4 anos B, para ensinar aos nenos e nenas o oficio de apicultor. Gracias Martín!!!

TORNEO DE XADREZ

Comezou o torneo de xadrez nos recreos, coa axuda do mellor xogador cedeirés , Juan Caneiro, que imparte a actividade extraescolar de xadrez no colexio, e acude nos recreos para apoiar aos nenos e nenas neste deporte tan complexo.

APERTURA DA FEIRA DOS LIBROS

A IV Feira dos libros abriu as súas portas o martes 21 de abril. O mar e os libros son os grandes protagonistas da Feira xunto coas familias e os nenos e nenas que participan cada martes nesta actividade de animación á lectura. Vémonos o martes que ven, amigos piratas!!!

Voluntarios da biblioteca

Todos estes nenos e nenas de 5º e 6º de Ed. Primaria participaron como voluntarios para traballar na biblioteca nos recreos. Tivemos que facer quendas por trimestres e por días. Están a facer un gran traballo, parabéns a todos e todas!!!

IV FEIRA DOS LIBROS

O martes 21 de abril comeza a IV Feira dos Libros do Ceip Nicolás del Río

Torneo de futbolín

Antón e Borja de 6ºB, foron os gañadores do torneo de futbolín nos recreos, que tivo unha participación de máis de 150 nenos e nenas. A final foi moi disputada, contra Marcos e Raúl, pero o resultado final foi de 5-4 para os gañadores.