TORNEO DE XADREZ

Comezou o torneo de xadrez nos recreos, coa axuda do mellor xogador cedeirés , Juan Caneiro, que imparte a actividade extraescolar de xadrez no colexio, e acude nos recreos para apoiar aos nenos e nenas neste deporte tan complexo.

APERTURA DA FEIRA DOS LIBROS

A IV Feira dos libros abriu as súas portas o martes 21 de abril. O mar e os libros son os grandes protagonistas da Feira xunto coas familias e os nenos e nenas que participan cada martes nesta actividade de animación á lectura. Vémonos o martes que ven, amigos piratas!!!

Voluntarios da biblioteca

Todos estes nenos e nenas de 5º e 6º de Ed. Primaria participaron como voluntarios para traballar na biblioteca nos recreos. Tivemos que facer quendas por trimestres e por días. Están a facer un gran traballo, parabéns a todos e todas!!!

IV FEIRA DOS LIBROS

O martes 21 de abril comeza a IV Feira dos Libros do Ceip Nicolás del Río

Torneo de futbolín

Antón e Borja de 6ºB, foron os gañadores do torneo de futbolín nos recreos, que tivo unha participación de máis de 150 nenos e nenas. A final foi moi disputada, contra Marcos e Raúl, pero o resultado final foi de 5-4 para os gañadores.

ENTROIDO 2015

Este ano, tivemos que organizar o Entroido Escolar dentro do centro, xa que as condicións meteorolóxicas foron adversas. O tema elexido foi "estilos musicais". Dende o centro queremos dar as gracias:

• Ao Concello, por prestarnos o escenario e as vallas.
  • A protección civil, por axudarnos na seguridade.
  • Ás familias, pola súa actitude positiva e participativa durante o desfile, que facilitou moito unha boa organización. e tamén a todos e todas os que nos axudaron a facer os disfraces.
  • Ao alumnado do centro, que tivo un comportamento exemplar.
  • Ao noso equipo docente polo gran traballo neste Entroido.
  • A Rebeca Garrote e María, pola axuda e apoio de xeito voluntario.
  • Á charanga MekaniKa, pola animación e profesionalidade que mostraron durante toda a xornada.

MELLORAS NO CENTRO

O noso patio de area xa está en condicións óptimas polo que o equipo directivo do centro decidiu facer a súa reapertura. O Concello de Cedeira cumpliu todas as demandas que se fixeron dende o colexio e dende o Consello Escolar. Todo o valado foi sustituído, os piñeiros talados representaban unha ameaza polo seu estado e a excesiva proximidade ao centro, xa queda solucionado o tema da procesionaria, e toda a area foi sometida a un proceso de limpeza e nivelación. A partir de agora, o patio de area será un espazo máis no recreo para xogar pero sempre de xeito opcional para os nenos e nenas que así o queiran.

Froita na escola en 3ºB

Preme na imaxe para ver o traballo dos nenos e nenas de 3ºB.

O NOSO COMEDOR

Neste curso escolar, como xa anunciamos, apostamos nos nosos menús polo peixe fresco, e temos que agradecer a Pescadería Sara, a labor social que fai para o colexio, xa que suministra o peixe de calidade, fileteado e sen espiñas, a un prezo moi económico, e listo para que a nosa cociñeira Ángeles faga uns menús axeitados para levar a cabo unha dieta rica e equilibrada. Ademais, a Pescadería Sara, aportou gratuitamente 14-15 kilos de percebes para os nenos e nenas do comedor. Aínda que houbo algún que so os probou, a maioría desfrutou deste menú tan cedeirés.