Á nosa compañeira Marichelo

Unha boa mestra non soamente ensina, tamén acompaña, apoia e ama. Estaremos eternamente agradecidos por tantos anos de amor ao teu traballo. Sempre lembraremos a túa alegría a diario, o teu bo facer e o teu inmenso exemplo.

MENÚ DECEMBRO

Neste curso 2014/15, no comedor escolar do CEIP NICOLÁS DEL RÍO, pretendemos mellorar a calidade dos nosos menús introducindo PEIXE FRESCO. O noso centro pertence a unha vila mariñeira, e consideramos o noso deber de incluir peixe fresco no menú do noso comedor. Nos menús mensuais, aparecerá peixe fresco, pero non podemos concretar que tipo de peixe será xa que dependerá da dispoñibilidade e dos precios do mercado. Deste xeito, peixes como as xardas, xurelos, merluza, lirios, linguado, rape, maragota, bacallao, pescadilla, bonito, .... terán un gran protagonismo na dieta ofertada polo centro. Este peixe será suministrado sen espiñas e preparado para que as nosas cociñeiras fagan diferentes receitas que esperamos que lles gusten aos nosos comensais.

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR O MENÚ DE DECEMBRO

SANTOÑA (CANTABRIA), 24/03/09.- La flota de cerco de Santoña se ha impuesto hoy un recorte de un tercio en las capturas del verdel para tratar de reducir la ofera y reactivar el precio en un mercado que esta saturado. Pesqueros de Guipuzcoa, Cantabria y Galicia han descargado hoy en la lonja de Santoña alrededor de 500.000 kilos. EFE/Esteban Cobo

PLAN DIRECTOR DA GARDA CIVIL

O Plan Director da Garda Civil trouxo ao noso centro unhas charlas educativas para o alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria. Os temas tratados foron varios, dende os riscos no uso das novas tecnoloxías e internet, o acoso e ciberacoso, redes sociais, etc....

RECÓRDASE A CHARLA PARA AS FAMILIAS:

"RISCOS E SEGURIDADE NA UTILIZACIÓN DAS NOVAS TECNOLOXÍAS E INTERNET"

XOVES 27 DE NOVEMBRO ÁS 19:00 HORAS NA AULA 16 DO CEIP NICOLÁS DEL RÍO

NOVAS PORTERÍAS NO AREAL

Unha vez retiradas as porterías deterioradas do Areal, o Concello de Cedeira fíxose cargo da concesión de dúas porterías para o noso centro.

Gran actuación de "daboapipa" no Auditorio Municipal

O grupo "daboapipa" actuou, o xoves 20 de novembro, co motivo do "DÍA INTERNACIONAL DA INFANCIA", no Auditorio de Cedeira para todo o alumnado do Ceip Nicolás del Río. A actividade organizada pola A.N.P.A Picapeixe e o Ceip Nicolás del Río tivo unha moi boa acollida por parte do alumnado. Dende o centro, destacamos o excelente comportamento do noso alumnado durante toda a actividade, o agradecemento a policía local e ao Concello de Cedeira e a calidade e profesionalidade do grupo "daboapipa" que nos deixou gratamente sorprendidos coa actuación.

NOVO SORTEO CESTA EXCURSIÓN A EZCARAY

Debido a que no sorteo anterior non apareceu no prazo de 10 días a persoa co número 0086, voltamos a facer un último sorteo o martes 18 de novembro ás 16:00 horas na aula 16 do Ceip Nicolás del Río. Recórdase que o premio era unha cesta de 200 euros no Gadis de Cedeira. Sorte.

OUR SCHOOL

Os nosos alumnos e alumnas de 6º de Ed. Primaria en Ezcaray (La Rioja), na excursión de Inmersión lingüística en Inglés, fixeron un video para presentar o noso centro. DESCARGAR VIDEO.

O MAGOSTO 2014

Celebramos o MAGOSTO coas seguintes actividades:

• Traballos de aula relacionados co Magosto e o Outono.
  • Visita do castañeiro.
  • Merenda de castañas.
  • Xogos populares: peonzas e perinolas.
  • Música e baile.
  • DESCARGAR VIDEO RESUMO DO MAGOSTO.

Menú novembro

Descargar menú de novembro aquí.

SORTEO CESTA GADIS 200 EUROS

SORTEO CESTA VALORADA EN 200 EUROS

EXCURSIÓN A EZCARAY

NÚMERO PREMIADO: 0086

No caso de non aparecer o boleto premiado antes do sábado 15 de novembro voltaremos a realizar un novo sorteo.

SAMAÍN 2014

O Venres 30 de outubro celebramos o Samaín no colexio con diferentes actividades e unha gran festa final. Preme nos enlaces para ver os videos resumo das actividades do Samaín. Este enlace borrouse por unhas horas por razóns axenas ao noso centro, debido a operacións de mantemento na Xunta, pero xa o voltamos a colgar na nosa web. Grazas.

Recreos na biblioteca

A nosa biblioteca escolar abre as súas portas tamén nos recreos para todo o alumnado que queira facer uso dela neste período de lecer. Algúns nenos e nenas veñen a ler, outros a mirar as novidades e algún ven co seu portatil de abalar para acceder a internet ou facer traballos. Un dos nosos obxectivos é ampliar a biblioteca escolar, e convertila nun verdadeiro centro de recursos para os procesos de ensinanza-aprendizaxe do noso alumnado.

Seguimos revisando o noso colexio

Agora foi o turno das porterías do Areal, que estaban nun estado moi deteriorado. Esperamos poder repoñelas cando sexa posible.

SESIÓNS DE ZUMBA

Descargar videos da sesión de zumba impartida por Ivana Giustossi en 5º e 6º de Ed. Física

5ºA            5ºB

6ºA          6ºB           6ºC

Desde a dirección do Centro infórmase que seguindo a Lei de Protección de datos e a Lei do Menor queda prohibido empregar os recursos audiovisuais, tales como imaxes e videos, para publicar e difundir en redes sociais.