Responder ó comentario

ADMISIÓN ALUMNADO 2023/2024

RESERVA DE PRAZA NO CEIP NICOLAS DEL RIO PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO CURSO 2023/24

O prazo de presentación de solicitudes estará aberto dende o 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive) para todo o alumnado de novo ingreso do curso 2023/24

- Alumnado de 4º educación infantil (3 anos): deberán achegar a solicitude (modelo ED550B) e un documento acreditativo da idade do/a alumno/a

- Alumnado de outros cursos que xa esté escolarizado noutro centro (modelo ED550B), documento acreditativo da idade e certificado de matrícula do/a alumno/a.

A solicitude (ED550B) está a vosa disposición nesta páxina web, na secretaría do centro ou na aplicación admisionalumnado "https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado".

A solicitude pódese presentar presencialmente na secretaría do centro ou telemáticamente a través da aplicación "admisionalumnado" para o que é preciso ter a chave 365 ou certificado dixital.

Nota informativa

Modelo ED550B en galego

Modelo ED550B en castellano

Enlace á aplicación admisionalumnado

RESERVA DE PRAZA CENTRO ADCRITO (Proceso de admisión)

RESERVA PRAZA PARA O IES PUNTA CANDIEIRA CURSO 1º ESO

O prazo para a presentación de solicitudes estará aberto dende hoxe 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro de 2023 (ambos inclusive).

A solicitude pódese presentar telemáticamente na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ ou presencialmente no centro educativo (CEIP Nicolás del Río).

Si se autorizan as comprobacións de datos polos proxenitores non é preciso entregar ningunha outra documentación, so a solicitude e o anexo (bis)

Modelos:

Solicitude e anexo en Galego