MARES DE CEDEIRA MUSEO

VISITA MUSEO "MARES DE CEDEIRA" #PDI #ALFIN #AMI #ciencia #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #LIA #bescolaresgal

O alumnado de 1º de Primaria realizou unha

visita ao museo para documentarse.

Encantoulles a exposición de Playmóbil, referidos aos

traballos do mar e diversas batallas, o ciclo das

bolboretas, coñecer que as hai diurnas e nocturnas

e remataron con cunchas,  mallas, anzós, o traballo

do carpinteiro de ribeira e a vistia a galerna

e pequenas embarcacións.

Agora toca amosar esa aprendizaxe nun pequeno

libriño naútico. Vento en popa a toda vela!

Deixamos o libriño en pdf por se é do voso proveito.

Esta saída é unha actividade que complementa a

documentación para o proxecto "Aprendendo, naturalmente!!

MARES DE CEDEIRA MUSEO - A NENA E A CIENCIA #11F #ciencia #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Mareas, ese foi o título co que comezou unha tertulia levada a cabo polo Museo Mares de Cedeira,

onde representaron os efectos da Lúa na producción das mareas.

Foron tantas as preguntas da rapaza e tal o interese que o tempo estipulado quedábase curto.

Gracias Mares de Cedeira por traer ciencia á escola.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.