Ebook

Normas de emprego dos e-book

A biblioteca dispón de 3 dispositivos de lectura de libros electrónicos.

Estos dispositivos, en principio, prestaranse á biblioteca de aula de 3º ciclo. Os usuarios da biblioteca cumprirán as siguintes normas xerais:

Agente Secreto Cero Cero Ka

Autor: Geronimo Stilton
Editorial: Destino Infantil & Juveni
Publicación: 2012

Me esperaba una placentera jornada de trabajo… pero mientras me dirigía hacia el Eco del Roedor me fijé en un tipo, o más bien, en un ratón, con gafas oscuras, que me seguía… ¡Qué extraño! Permaneció todo el día delante de mi oficina… ¡Qué extraño! Y por la tarde, cuando salí del periódico me siguió hasta casa… ¡Qué extraño! ¿Quién sería ese tipo, o más bien, aquel ratón con gafas oscuras?

Fondos bibliográficos para ebook

Todos os e-readers están cargados cos seguintes e-books: (preme nas ligazóns para saber máis eles).

Tríptico informativo

Tríptico informativo elaborado pola Asesoría de Bibliotecas.

Webs con recursos para os e-readers

Ligazón ao CEIP Valverde Mayo

Lectura en soporte electrónico

Desde marzo de 2013 estamos incluidos nun programa piloto da Asesoría de Bibliotecas, que ten como obxectivo o ampliar as experiencias lectoras do alumnao galego, especialmente do rural.

Neste libro reflectiremos as novas referidas á lectura de e-book no noso centro.

De momento, os e-readers, só están dispoñibles para o alumnado de 3º ciclo.