Ciclos + 1º Ciclo + 2º Ciclo + 3º Ciclo

ABRIL CONTRA O MALTRATO ANIMAL

Varios centros das provincias de  Pontevedra e de Ourense ( entre os que nos atopamos o CEIP Xuvencos de Boborás)  así como clínicas veterinarias e diversas entidades , colaboramos nunha dinámica intercentros de concienciación contra o maltrato animal.

(Texto elaborado pola profe M Luz, titora de 1º de ED. Primaria)

Semana da ciencia 2023

Do 20 ao 24 de novembro, celebramos no colexio a SEMANA DA CIENCIA EN GALEGO".

Aquí o enlace á entrada feita polo equipo de biblioteca ao respecto:

Noraboa polo traballazo.

Aquí deixamos un video para o recordo de esta actividade.

SAMAÍN!!!!!

O martes 31 de outubro tivemos unha terrorífica celebración. O alumnado e o profesorado do colexio celebramos o SAMAÍN!!!. Debemos dar a noraboa ao equipo de actividades complementarias e a todo o profesorado que se implicou e traballou moi duro para que os nenos e nenas do cole disfrutaran ao máximo.

Aquí vos deixamos un vídeo resumo das actividades.

FELIZ SAMAÍN!!!

Charla: "Que patio queremos". Proxecto TERRA

Miudiño S.Coop.Galega, ven de celebrar unha charla co alumnado de 3º a 6º de primaria, onde reflexionamos sobre que patio queremos no noso colexio. Intentaron detectar os problemas que mais lles preocupa nese tempo de lecer e nese espazo e buscaron solucións e alternativas posibles.

A cativada de hoxe en día ten cada vez menos oportunidades de elección, atopándonos cunha infancia cada vez máis dirixida en calquera ámbito da súa vida. Mais sendo, como son, suxeitos de dereito, é necesario darlles ferramentas, tempo e espazo para contribuíren coas súas opinións, desexos e necesidades á hora de intervir nese espazo común que é o patio da escola. Espazo que é maioritariamente empregado por nenas e nenos.

Por outra banda, tampouco podemos esquecer a gran contribución ao seu desenvolvemento cognitivo, sendo a reflexión, a análise, a comparación de propostas, a toma de decisións, etc, grandes estimuladores das funcións executivas cerebrais, con beneficio tamén, a medio e longo prazo, na súa construción de identidade, ademais de xerar un vínculo fermoso tanto co espazo como coas persoas adultas que acompañan ese proceso.
        O obxectivo final deste obradoiro é dar voz e liberdade de pensamento para poder extraer unhas conclusións a plasmar no plano do espazo, mediante o emprego de diferentes ferramentas en función da idade das persoas participantes.

Aquí tedes un video resumindo esta actividade:

"Polo correo do Vento": Contacontos sobre CIBERSEGURIDADE

O xoves 5 de outubro, o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria do CEIP XUVENCOS, aprenderon moito mais sobre CIBERSEGURIDADE e da importancia de ser coidadosos no mundo dixital, grazas a un contacontos musical, levado a cabo por: "Polo correo do Vento", un colectivo especializado en promover a lectura, a comprensión oral en GALEGO e o fomento da creatividade e expresión artística. Os rapaces e rapazas pasárono xenial. GRAZAS

Páxina WEB do colectivo: http://polocorreodovento.blogspot.com/p/pcv.html

Video despedida 6º-Curso 22-23

Video despedida do alumnado de 6º do curso pasado. Moita sorte rapazas e rapaces!!!!

VIDEOPOEMAS 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

EXCURSIÓN A ILLA DE SAN SIMÓN - XUÑO 2023

O xoves 15 fixemos a excursión de fin de curso o alumnado de 3º, 4º e 5º de Educación Primaria.

Fomos ata a Illa de San Simón, unha illa pertencente ao arquipélago de San Simón, xunto a de San Antón na ría de Vigo. Pertence a parroquia de Cesantes, no concello de Redondela.

Primeiro collemos o barco no porto de Vigo, pasamos por debaixo da Ponte de Rande e ao chegar fixemos unha ruta de sendeirismo para coñecer a illa, xantamos e despois de xantar fixemos unha ximkana de orientación con búsqueda de pistas a través dun mapa.

VIDEOPOEMAS E POSTERPOEMAS DO ALUMNADO DE 6º CURSO.

Se premedes no seguinte enlace podedes ver os videopoemas e posterpoemas realizados polo alumnado de 6º curso de primaria no 3º trimestre do curso.

NOVOS ESPAZOS NO COLEXIO

Agora estamos intentando rehabilitar outra zona do patio, onde imos plantar flores en xardineiras feitas con caixas de froitas do comedor e con botellas de leite (aínda estamos na primeira fase).