Benvidos a nosa web

A web do CEIP O Salvador naceu coa vocación de se converter nunha canle máis de información e servizos, coa esperanza de ser de utilidade a toda a comunidade educativa.... e a todos aqueles que teñan interese en nos coñecer.

O noso obxectivo é que se converta nun eixo de traballo e punto de encontro das distintas accións do noso centro.

ADMISIÓN 1-20 MARZO 2024

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR 1ª VEZ DO 2º CICLO DE ED. INFANTIL E EN EDUCACIÓN PRIMARIA:

1. Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

2. Prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

3. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: o 25 de abril.

4. Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais: 5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido.

5. Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: o 15 de maio.

6. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño.

*O RESTO DO ALUMNADO QUE XA ESTÁ NO CENTRO NON TEN QUE REALIZAR NINGÚN TIPO DE SOLICITUDE.