Benvidos a nosa web

A web do CEIP O Salvador naceu coa vocación de se converter nunha canle máis de información e servizos, coa esperanza de ser de utilidade a toda a comunidade educativa.... e a todos aqueles que teñan interese en nos coñecer.

O noso obxectivo é que se converta nun eixo de traballo e punto de encontro das distintas accións do noso centro.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS CURSO 2016/2017

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO NO CEIP O SALVADOR CURSO 2016-2017.

4º EDUCACIÓN INFANTIL.

Veiga Rigueiro, Xiana.

A Pastoriza, 13 de maio de 2016

LETRAS GALEGAS 2016

Como xa sabedes, todos os anos a Real Academia Galega decide dedicarlle o Día das Letras Galegas a un autor/a que amosara ao longo da súa carreira o seu compromiso ca lingua e a cultura galega. Este 2016 decidiuse que o autor homenaxeado sería o poeta de Outeiro de Rei, Manuel María.

Un ano máis o Seminario Galán comparte con todos nós o material elaborado con motivo da celebración das Letras Galegas: documentos para imprimir, actividades en liña e álbum de fotos de Manuel María para axudarnos a coñecer mellor a vida e a obra deste autor.

EDUCACIÓN INFANTIL

1º e 2º de PRIMARIA (Branco e negro)

1º e 2º de PRIMARIA (Cor)

3º e 4º de PRIMARIA