Celebracións e saídas

ACTIVIDADES AFUNDACIÓN "TARZÁN"

OS RAPACES E RAPAZAS DE QUINTOE SEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA ASISTIRON Á REPRESENTACIÓN TEATRAL EN LINGUA INGLESA "TARZAN"O DÍA 9 DE XANEIRO DENTRO DAS ACTIVIDADES DE AFUNDACIÓN NO AUDITORIO GUSTAVO FREIRE DELUGO.

ACHEGANDO A CIENCIA AOS CENTROS EDUCATIVOS

O luns 26 de novembro os nenos e nenas de quinto e sexto de educación primaria acercáronse á Casa da Cultura para ver o documental "O tempo e relativo". Documentalrealizadopola Asociación Caladaiños sobre a Relatividade Espacial a través do cal os/as espectadores/as comprenderán o percorrido que seguiu Einstein ata chegar a enunciar unha das teorías científicas máis potentes da historia daciencia e todo o que dela se extrapola.Ademáis de facer unha viaxe polas apaixonantes biografías dos/das científicos/as que influiron na súa construcción.

Despois do cocumental tivemos unha pequena charla onde Adrián,o noso científico, aclarou todas as nosas dúbidas.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O VENRES 23 DENOVEMBRO DE 2018 OS/AS ALUMNOS/AS DO CEIP O SALVADOR CUN PEQUENO ACTO NA BIBLIOTECA DO CENTRO LIMOS UN MANIFESTO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO, VIMOS UN PEQUENO CORTO, OS/AS ALUMNOS/AS DE SEXTO CONTÁRONNOS O CONTO "O PAÍS DOS MANDÓNS" E ESTREAMOS O NOSO VÍDEO.