Outono: materiais e recursos

Velaiquí algunhas das cabazas que fixeron os nosos alumnos ca inestimable axuda das súas familias.

Na galería de fotos podedes ver o resto.

E aquí unha foto que nos enviou unha exalumna, Laura Iglesias, da súa cabaza.

Velaiquí tamén uns cantos recursos para traballar nestas datas.

Vídeo didáctico sobre o Samaín: o IES de Melide (A Coruña) realizou vídeo didáctico que nos conta a lenda do Samaín coa sempre atractiva música de Mamá Cabra.

O Magosto, unidade didáctica: o EDLG do CEP Plurilingüe Igrexa-Valadares de Vigo realizou unha unidade didáctica sobre o Magosto. Aquí poderedes atopar información moi variada da festa (contos, vocabulario e frases feitas, adiviñas, cantigas, debuxos etc.), e actividades de comprensión e expresión que axudarán ao alumnado a asimilar contidos de xeito lúdico.

Samaín 2012. A festa das cabazas. A festa dos calacús: unidade didáctica que, ademais de incluír unha breve introdución teórica sobre a lenda do Samaín, propón distintas actividades relacionadas coas cabazas moi axeitadas para o alumnado máis novo. Elaborada polo CEIP Galán de Arteixo (A Coruña).

Magosto 2012: o CEIP Galán de Arteixo (A Coruña) fixo esta unidade didáctica moi completa que mestura erudición (vocabulario específico relacionado coa castaña e o magosto) con exercicios de carácter lúdico (encrucillados, sopas de letras, crebacabezas etc.).

A castaña: Unidade didáctica sobre a festa do magosto realizada polo EDLG do IES Monte Carrasco de Cangas.

Conto para E.I e 1º de E.P.  "A castaña que rebentou de risa"

Samaín, a festa das cabazas: Material composto pola Asociación para a Renovación Pedagóxica e Cultural "Martín Sarmiento" para coñecer un pouco máis sobre as orixes desta tradición celta.

Unidade didáctica sobre a historia do Samaín

Videoclip de Paco Nogueiras "No Samaín"