Excursión a MagikLand

Excursión Fin de Curso

Libros para as familias!

Familias! Lembrade que podedes visitar a nosa biblioteca de 9.15 a 10.00 h os martes e mércores e coller libros en préstamo para vós e para os/as vosos/as cativos/as. Algúns dos libros que podedes atopar para vós son estes:

Día da Familia

Día da familia de Anxi

Visita do Conselleiro de Educación

O venres 5 de maio recibimos a visita do Conselleiro de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, Román Rodríguez, para informar das melloras que se van levar a cabo no centro, ao abeiro do Plan de Nova Arquitectura Pedagóxica.

Estes cambios centraranse inicialmente no cambio das fiestras. No futuro próximo está prevista a mellora da cuberta.

Clicando en "Ler Máis" podedes ver a noticia publicada na web da Consellería, e clicando na imaxe podedes ver as fotos da súa visita.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Visita do Conselleiro

NOVIDADES NA NOSA BIBLIOTECA!

MENÚ MAIO 2024

En maio, aínda a vella queima o tallo.

E para xantar.....

Día do Libro 2024

Para celebrar o Día do Libro, cada aula elaborou o seu conto, e o compartiron cos seus compañeiros e compañeiras.

Clicando na imaxe podedes ver as fotos do día do libro, 23 de abril.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Día do libro

Todo o alumnado admitido!!

Alumnado admitido Formalización

Punto Laranxa

Con motivo da instalación do Punto Laranxa contra o Acoso Escolar, queremos compartir con todos os membros da comunidade educativa a seguinte presentación, na que se explica a diferenza entre os termos ACOSO e CONFLITO.

Esperamos que vos sexa de axuda.

2 PALABRAS

Bibliotecas Escolares Radio na Biblio