Convivencia

Equipo de convivencia 2023-2024

Como equipo de convivencia do CEIP Eduardo Pondal teredes a información relacionada con nós, así como as actividades que se realicen ao longo deste curso, premendo na imaxe de abaixo. Podedes atoparnos na esquina dereita da web do centro no epígrafe de convivencia.

Un saúdo.

Recreos sobre rodas

Merendas saudables e merendas sen plástico

Desde o centro gustaríanos promover ideas para que as merendas do alumnado sexan máis saudables e para conseguir a redución dos plásticos na vida diaria.

Recreo sobre rodas

Día Internacional da Muller

O pasado día 8 de marzo o alumnado do Ceip Eduardo Pondal acudiu ao Couto para realizar varias actividades relacionadas có Día Internacional da Muller.

Deixamos o video aquí

Día da Paz

Para conmemorar o Día da paz e a non violencia, o alumnado do centro elaborou un pequeno mural sobre algúns dos premiados có Nobel da Paz ao longo do tempo.

Programa " Sana el hoy"

Deixamos por aquí algunhas fotos referentes ao programa "Sana  el hoy" onde o alumnado de primaria traballou contidos relacionados cós hábitos saudables de alimentación.

MERENDAS SEN PLÁSTICOS

Conmemoración 25 - N

Aquí deixamos un link có resumo das actividades realizadas no centro para a  conmemoración do 25 N.

Consulta a información aquí

Merendas sen plástico

Este curso estamos a realizar un proxecto de merendas sen plástico. Aquí tedes ao alumando de quinto explicandonos por que é mellor merendar sen plástico. Premeda na imaxe para ver o vídeo.