O CEIP RAQUEL CAMACHO GAÑADOR DO CONCURSO DAS LETRAS GALEGAS 2024

GAÑADORES DO CONCURSO DE CARTEIS POLAS LETRAS GALEGAS 2024

O noso traballo sobre a homenaxeada no Día das Letras Galegas 2024, Luísa Villalta, resultou ser o gañador deste ano e pronto podedes ver os nosos traballos en todos os centros escolares galegos, bibliotecas, centros sociais, estación de bus, tren , etc.

Ligazón á resolución da convocatoria

A semana pasada a Cadena Ser fíxose eco da noticia e fíxonos unha entrevista, aquí tendes o enlace:

Entrevista da radio

Risa

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO: 23 DE FEBREIRO

Aquí veredes un fermoso vídeo sobre o día de Rosalía no noso Photocall. Por certo a música é a que escoitades nas entradas e saídas!

PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024/2025

Documentación necesaria

• Copia do DNI/NIE/pasaporte das persoas proxenitoras.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a (libro de familia/DNI/partida de nacemento).
  • No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia.

A efectos de comprobación, é necesario presentar o orixinal de todos os documentos fotocopiados.

Logo de presentar unha solicitude de admisión, para renunciar a ela deberá facerse expresamente, indicando no recadro correspondente da nova solicitude que deberá presentarse.

Prazos (de 9:30 a 13:30 horas)

• 1 ao 20 de marzo de 2024: presentación solicitude.
  • 21 de marzo a 11 de abril: presentación documentación acreditativa en caso de baremar.
  • 25 de abril: listaxe provisional de admitidos e non admitidos.
  • 15 de maio: publicación das listaxes definitivas.
  • Do 20 ao 30 de xuño: formalización matrícula.

Documentos e impresos

Lexislación básica

As listaxes provisionais e definitivas de persoas admitidas e excluídas poderán consultarse na aplicación admisionalumnado (empregando a Chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda Timbre) ou no propio centro.