Libros de texto

Educación Infantil

Listaxes de material

IMPORTANTE

Para facilitar a entrada do alumnado durante os primeiros días da clase, as familias poderán traer todo o material o xoves, 7 de setembro, de 10 a 13 horas. Farano nunha bolsa pechada e co nome escrito nela ben visible.

Educación Infantil

Falarase deste tema nas xuntanzas de comezo de curso.

Libros de lectura

Preme aquí para descargar a listaxe.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023/24

Ata o día 21 de xuño de 2023 (inclusive) está aberto o prazo de presentación de solicitudes para participar no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquirir libros de texto e material escolar (de acordo coa ORDE do 10 de maio de 2023).

Poderás atopar toda a información:

As solicitudes presentaranse preferentemente por vía telématica e tamén poderán presentarse presencialmente na secretaría do centro en horario de 9:30 a 13:30 horas.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/23

Desde hoxe, 19 de maio, e ata o día 22 de xuño (ambos inclusive) está aberto o prazo de presentación de solicitudes para participar no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquirir libros de texto e material escolar (de acordo coa Orde do 29 de abril de 2022).

Poderás atopar toda a información:

LISTAXES DEFINITIVAS DAS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Desde hoxe, están publicadas no taboleiro de anuncios situado no interior do centro as listaxes definitivas do fondo de libros.