PARA VIAJAR LEJOS, NO HAY MEJOR NAVE QUE UN LIBRO. (Emily Dickinson)

Actualidade

AULA ECOLOXÍA URBANA - 3º EP

Participación do alumnado de 3º de E. Primaria, o xoves 29 de xaneiro, no obradoiro "Os 3 R" (Reducir, Reutilizar e Reciclar) na  AEU (Aula de Ecoloxía Urbana) de Ferrol.

Ademais de aprender o proceso de elaboración de pasta de papel, fixeron un marcapáxinas que decoraron ao seu gusto con recortes de periódicos, revistas e folletos.

Selección de recursos en internet aos que se pode acceder desde a aula virtual da páxina web ou desde o seguinte enlace:

Ciencias Naturais e Sociais 3º

(Curso incluído na categoría "2º ciclo E.P.")

SPINDERELLA. TEATRO EN INGLÉS

O venres 23 de xaneiro o alumnado de 5º de EP asistimos, na sede de Afundación de Ferrol, á representación da seguinte obra de teatro en inglés:

Título: Spinderella.

Personaxes: Cindy, Becky, DJ Dave e Karaoke King.

Argumento: A historia trataba dunha nena de 13 anos chamada Cindy que cantaba moi ben e quería ser unha estrela do pop. Vivía coa súa irmá maior, Becky, que tamén quería ser unha estrela pero cantaba moi mal. Becky era maleducada, moi mal vestida e moi egoísta. Ademais era moi mandona con Cindy e facíalle limpar e limpar sen parar mentres ela comía ata estoupar.

As dúas rapazas querían ir cantar a un show de karaoke presentado por un famoso DJ chamado Dave. Becky decidiu ir pero a Cindy non lle deixou e mandoulle quedar na casa a limpar.

De súpeto apareceu Karaoke King e Cindy quedou impresionada. El díxolle que cos seus feitizos podía convertir o seu soño en realidade. E así foi: axudoulle a facer as tarefas e da súa bolsa vermella sacou uns zapatos, unhas gafas e unha perruca azul. Grazas a Karaoke King Cindy xa estaba preparada para triunfar. Pero había unha condición: tiña que volver antes das 12 da noite.

Foi ao karaoke a cantar pero finxindo ser outra, pois tamén estaba a súa irmá. Cindy cantou moi ben, ao contrario de Becky, que quixo enganar a todos facendo "playback".

Pero ao tocar as 12 campanadas Cindy saiu correndo e caeulle a perruca. Ao día seguinte DJ Dave deu con Cindy despois de probar a perruca a Becky e a outra nena (a elas non lles quedaba ben). Ao final Cindy gañou o concurso e deixou a limpeza para Becky. A súa vida cambiou por completo.

Gustounos moitos e, aínda que era en inglés, entendémola moi ben!

(5º EP)

REDUCIR, REUTILIZAR E RECICLAR

O alumnado de 6º de E. Infantil participou, o venres 23 de xaneiro, nun dos obradoiros ofertados pola Aula de Ecoloxía Urbana de Ferrol: Os 3 R (Reducir, Reutilizar e Reciclar). Os nenos/as realizaron tarefas de reciclaxe e reutilización do papel:

Elaboraron pasta de papel.

Pintaron flores elaboradas con papel reciclado.

TEATRO POLA IGUALDADE

O martes 20 de xaneiro o alumnado de EP participou na actividade "Teatro pola igualdade" incluída dentro do programa "Cambiando de conto" da Concellería de Igualdade e Xuventude do Concello de Ferrol.

A posta en escena dunha versión do conto "A princesa e o chícharo" serviu de punto de partida para tratar co alumnado estereotipos sexistas  que se poden atopar nos contos, debuxos e cine como son as cores, as tarefas domésticas, os oficios, etc.Trala representación o alumnado participou nun debate sobre o que viron na escenificación teatral.

Enlaces alusivos a esta actividade:

Concello de Ferrol.

La Voz de Galicia.

SEMANA DA FROITA

O noso centro participa, un ano máis, no programa "ALIMÉNTATE BEN", na modalidade "FROITA NA ESCOLA" (Consellería do Medio Rural e do Mar, coa colaboración da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e da Consellería de Sanidade). A semana do 19 ao 23 de xaneiro de 2015 foi a primeira deste curso (haberá outras dúas máis) na que se repartiu froita fresca a todo o alumnado.

Pinchar na imaxe da esquerda para acceder á aplicación interactiva para nenos/as "FrutiJuego"

E desde o propio xogo, ou desde o seguinte enlace, pódese descargar "El libro sabio de las frutas y las verduras", con moita e moi útil información sobre estes alimentos: como son, propiedades, variedades, procedencia, conservación, etc.

Enlace á galería de imaxes.