PARA VIAJAR LEJOS, NO HAY MEJOR NAVE QUE UN LIBRO. (Emily Dickinson)

Actualidade

BLOG EDLG

Publicados no blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega os contos e as imaxes dos gañadores e gañadoras do VII Concurso de Contos de Medo.

Acceder ao blog

EXCURSIÓN A LUGO DO 2º CICLO E. PRIMARIA

• A MURALLA DE LUGO ten aproximadamente 2 km de lonxitude, 85 torres e 10 portas. Cinco desas portas son romanas e as outras cinco abríronse co paso do tempo. Tardouse en construír aproximadamente 20 anos. Desde a muralla podiase ver a cidade de Lugo.

• No CENTRO DE INTERPRETACIÓN DA MURALLA vimos dous audiovisuais nos que se amosaba como se construiu a muralla de Lugo.
  • No MUSEO PROVINCIAL DE LUGO visitamos varias salas:

• Unha na que se expoñían moedas antigas: da época romana, da época dos Reis Católicos... e tamén algunha doutros países.

• O claustro do que foi o convento, aquí vimos un pozo no que había unha caveira... que por suposto, non era de verdade, tal e como nos dixo unha das guías.

• Unha sala con fotografías e outra con mosaicos. Tamén a sala de ourivaría na que había moitos obxectos de ouro e na que nos chamou moito a atención un carneiro alado e un torque, ambos en moi bo estado.

• A cociña.

• No CASTRO DE VILADONGA había os restos dalgunhas casas romanas e tamén unha mina. E no MUSEO vimos restos de pegadas de animais, xerróns, moedas, muíños circulares, taboleiros de xogos, ósos de animais, prendedores, xoias, fíbulas, torques...

Encantounos esta viaxe, onde ademais comimos todos xuntos e tomamos chocolate ou leite quente porque ... ía tanto frío!

Selección de recursos publicados na aula virtual na categoría "Recursos, actividades e proxectos",  no curso "Actividades complementarias".

Tamén se pode acceder directamente desde aquí.

EXPOSICIÓN SOBRE O ÁRTICO

Visita de alumnado de EP á exposición itinerante "EL ÁRTICO SE ROMPE" da Obra Social "la Caixa", situada na Praza de España. (Enlace á visita virtual)

"A aurora boreal ten motísimas cores, estivemos dentro dunha carpa negra onde vimos como se formaban"

"O pelo do oso polar é negro, sérvelle para aproveitar o maior calor posible".

"A lenda do raposo do Ártico: no Ártico cóntase que o raposo, de tanto dar brincos, provoca que saian chispas de neve e forman auroras boreais"

MATRÍCULA CURSO 2015/2016

Premer nas imaxes para ampliar.

Normas para a admisión de alumnado de novo ingreso:

• Os alumnos/as matriculados neste centro non teñen que facer reserva de matrícula de cara ao vindeiro curso escolar, estarán matriculados automaticamente.

• O alumnado matriculado na actualidade neste Centro que desexe cambiar a outro para o vindeiro curso escolar, deberá solicitar en Secretaría un Certificado de Matrícula que entregará no Centro no que presente a solicitude.

• No caso de cambio de centro e unha vez presentada a solicitude no novo, deberán presentar copia da mesma no centro onde desexan causar baixa.

• O prazo de presentación de solicitudes de admisión do alumnado de novo ingreso no centro, será do 1 ao 20 de marzo (ambos os dous inclusive). Os impresos para facer a preinscrición poden recollerse en Secretaría. Deberá presentarse fotocopia do Libro de Familia ou DNI do neno/a. Cando o nº de solicitudes presentadas sexa superior ao de postos escolares ofertados, poderá presentarse (con carácter voluntario) a documentación acreditativa dos criterios de baremo no prazo do 22 de marzo ao 4 de abril.

• A solicitude presentarase no centro que se solicita en primeiro lugar e nela poderán relacionarse ata seis centros, por orde de preferencia, que serán considerados posteriormente, no caso de que o interesado/a non sexa admitido/a no centro ao que vai dirixida a solicitude.

• As solicitudes presentadas fóra de prazo serán remitidas polo centro educativo ao Servizo Provincial de Inspección Educativa.

• No caso de separación legal dos proxenitores, a solicitude terá que ser asinada por ambos, agás que aquel proxenitor que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que se presentará coa solicitude para o seu cotexo polo centro educativo.

• A resolución provisional de admitidos/as e non admitidos/as estará publicada no taboleiro de anuncios do Centro antes do 25 de abril, cun prazo de reclamación de 5 días hábiles. A resolución definitiva de admitidos/as e non admitidos/as será publicada antes do 15 de maio.