PARA VIAJAR LEJOS, NO HAY MEJOR NAVE QUE UN LIBRO. (Emily Dickinson)

Actualidade

TEATRO: O ESPANTALLO AMIGO (2° CICLO)

Os alumnos/as do 2° ciclo de EP asistiron ao Jofre á representación teatral O ESPANTALLO AMIGO, adaptación dunha obra de XOSÉ NEIRA VILAS.

A historia do espantallo amigo trata dun vello que se chama o tío Ramón. Ten unha figueira cos mellores figos da vila. Pero ten un problema, os merlos pápanos todos. Entón fixo un espantallo, o espantallo fíxose amigo de todos: do can Penexo, do gato Xirimía, do grilo e ata dos merlos.

Todos levábanse xenial!

O espantallo un día decatouse de que había xente que estaba a pasalo moi mal, entón o espantallo sacrificouse e deulle todo o seu corpo e a súa roupa a uns nenos.

Pero quedou nos nosos corazóns.

Marina Pajón, 4°A

DÍA DO LIBRO 2015

Para conmemorar o DÍA DO LIBRO, Zongalo Quirico invita a toda a comunidade educativa do CEIP Recimil a ler os nosos contos do mundo no blog da Biblioteca, ao que se pode acceder desde o menú dereito da páxina ou tamén pinchando na seguinte imaxe.

ENSAIO COREOGRAFÍA FLASHMOB DÍA DAS FAMILIAS

Estimados pais/nais:

Estamos a preparar a “Festa da Familia” que terá lugar o próximo día 12 de maio ás 17:00.

Como novidade respecto aos outros anos queremos facer un “Flashmob” no que participe toda a comunidade escolar (alumnos, familia, profesores e demais invitados).

Xa temos escollida a canción e a coreografía que foi deseñada por dúas alumnas de 6º curso.

Queremos que saia perfecto  polo que precisamos ensinárvola.

Esta será a organización:

• 28 de abril e 5 de maio de 17:30 a 18:00.
  • E un ensaio xeral para todos (alumnos e familias) o 6 de maio de 12:00 a 12:30 no salón de actos. Se non podedes asistir polas tardes os días indicados podedes vir a este ensaio aprendendo a coreografía amosada no vídeo publicado a continuación.

Se a participación das familias é escasa, non poderemos realizar esta actividade, polo que solicitamos a vosa afluencia masiva para que saia perfecto e bonito.

Animádevos, os nenos volo agradecerán!

Equipo de Convivencia/ Xefatura de Estudos

O alumnado de 6º comeza o baile. A continuación vanse incorporando o resto dos cursos tal e como se indica na táboa, á que se pode acceder desde aquí.

Profesorado e familias bailarán unicamente o estribillo, resaltado en amarelo.

BLOG EDLG

Publicados no blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega os contos e as imaxes dos gañadores e gañadoras do VII Concurso de Contos de Medo.

Acceder ao blog