ONDE AS PALABRAS FALLAN, A MÚSICA FALA. (Hans Christian Andersen)

Actualidade

VENRES DOCES - XANEIRO

Coincidindo co día da Paz, os alumnos e alumnas de 6º de Primaria organizaron o 3º Venres Doce.

ENTROIDO 2016

Enlaces á galería:

Elaboración disfraces e mandados                                Desfile comparsas 5 de febreiro

CESTA ENTROIDO

Na imaxe da esquerda a gañadora da CESTA DE ENTROIDO (pro-excursión fin de etapa 6º EP).

NORABOA!

TEATRO EN INGLÉS - 5EP

O venres 29 de xaneiro os nenos/as de 5º de EP fomos ver unha obra de teatro en inglés, titulada "Alice" e que se representou na sede de "Afundación" de Ferrol.

Ademais da protagonista, unha nena chamada Alice, aparecían outros personaxes: "a Leprechaun", "the white Rabbit", " the Queen of Hearts", "Santa", "a Skeleton", "The Mad Hatter"and "a clock".

Nun momento da obra escolleron a un neno e unha nena do público para botar unha man á raíña de corazóns. E sabedes que un deses nenos era do noso cole? Pois si, era Ibrahim de 5º A e durante un anaco foi un garda ao servizo da temible raíña!

Pareceunos unha obra fantástica, divertida, fabulosa e moi axeitada para nenos e nenas de 5º.  E a pesar de ser en inglés entendímola perfectamente grazas ao bo traballo dos actores (Blue mango theatre), e por suposto, tamén porque somos moi listiños!