A EDUCACIÓN É A ARMA MÁIS PODEROSA QUE PODES USAR PARA CAMBIAR O MUNDO. (NELSON MANDELA)

Actualidade

Programa XOGADE

O martes 8 de abril, varios colexios da comarca de Ferrol (alumnado de 2º e 3º ciclo) xuntámonos no CEIP San Xoán de Filgueira para participar nun programa, convocado pola Secretaría Xeral para o Deporte, chamado XOGADE. Dito programa está destinado a fomentar a toda a poboación escolar a práctica de actividade física deportiva, baixo parámetros educativos e saudables. Premendo na seguinte imaxe veredes unha mostra dos fantásticos momentos que pasamos.

COÑECENDO O TEATRO JOFRE

O día 31 de marzo os alumnos/as do 2º ciclo de EP realizamos una visita guiada  ao Teatro Jofre.

Este edificio empezou a construirse no século XIX e despois de varios anos de obras non se podería rematar sen a aportación económica dun ferrolán emigrado a Arxentina chamado D. Joaquín Jofre Maristany, de aí  vén o nome do teatro. Vimos á entrada un busto deste señor.

Inaugurouse no 1892  coa obra clásica “El Alcalde de Zalamea”

A principios do século XX un empresario  comprou este teatro Jofre e encargoulle ao arquitecto ferrolán  Rodolfo Ucha a actual fachada.

Subimos a una galería lateral feita na última remodelación encargada polo Concello de Ferrol, actual propietario deste edificio, e dende alí observamos  unha panorámica do Arsenal.

Xa dentro, fixámonos que a planta é en forma de ferradura, dixéronos que imitaba así ao Teatro de Milán en Italia.

Vimos o patio de butacas na planta baixa e nunha planta superior outro lugar de butacas, que se chamaba o “galiñeiro”, e donde se sentaba a xente máis pobre .

No teito vimos unas pinturas que nos gustaron moito e que representan uns personaxes que fan referencia ás artes escénicas (música, danza, teatro…)

Estivemos sobre o escenario e vimos os camerinos.

Disfrutamos moito nesta visita e descubrimos moitos detalles deste teatro que sempre nos pareceu moi  fermoso.

VAIA CIRCO!

Así se titula o espectáculo ao que o alumnado do 2º ciclo asistimos, o 14 de marzo, na sede do Cantón da Fundación Novacaixagalicia.

O grupo de percusión ODAIKO deleitounos a todos con este proxecto didáctico cheo de música e de humor.

Os que non o sabiamos tamén aprendimos que un odaiko é un tambor xaponés moi grande, variante do tambor tradicional chamado taiko.

Enlace á páxina web do grupo.

CHARLA SOBRE ACOSO ESCOLAR

Acceso á noticia desde "O NOSO PROXECTO DE CONVIVENCIA" incluído na sección de Novas.