A EDUCACIÓN É A ARMA MÁIS PODEROSA QUE PODES USAR PARA CAMBIAR O MUNDO. (NELSON MANDELA)

Actualidade

ANTÍA, WAMBA E O REGATO PEQUENO (TEATRO 2º CICLO)

Actividade de teatro ofertada por "Afundación" e á que asistirá o alumnado do 2º ciclo o xoves 30 de outubro.

Antía é unha nena galega.

Wamba é un rapaz do Congo.

Antía compartirá con Wamba o seu bocadillo.

Wamba compartirá con Antía as súas historias.

Para saber máis, premer na imaxe da esquerda para acceder ao blog da Tropa de Trapo.

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL - CURSO 2014/2015

Na reunión de Claustro do martes 14 de outubro aprobouse a Programación Xeral Anual (PXA) e posteriormente foi presentada ao Consello Escolar.

Na PXA quedan establecidos os obxectivos, a organización académica do centro (tamén comedor, ANPA e actividades extraescolares) e no anexo adxunto os horarios de profesorado e alumnado.

Premer na imaxe para acceder ao documento. (Poderase consultar ao longo de todo o curso no menú lateral esquerdo, no apartado documentos de centro).

VISITA A GADIS

Alumnado de 3º A en GADIS

Na visita ao supermercado GADIS participou alumnado de Primaria:

• Martes 14 de outubro: 2º  e  4º.
  • Xoves 16 de outubro: 3º A.
  • Martes 21 de outubro: 6º EI.