A EDUCACIÓN É A ARMA MÁIS PODEROSA QUE PODES USAR PARA CAMBIAR O MUNDO. (NELSON MANDELA)

Actualidade

VISITA A AQUACIENCIA - 2º CICLO

Visita a Aquaciencia realizada polo alumnado do 2º ciclo o 22 de outubro.

Premer na imaxe para acceder á galería.

Acceso á páxina web de AQUACIENCIA

ANTÍA, WAMBA E O REGATO PEQUENO (TEATRO 2º CICLO)

Actividade de teatro ofertada por "Afundación" e á que asistirá o alumnado do 2º ciclo o xoves 30 de outubro.

Antía é unha nena galega.

Wamba é un rapaz do Congo.

Antía compartirá con Wamba o seu bocadillo.

Wamba compartirá con Antía as súas historias.

Para saber máis, premer na imaxe da esquerda para acceder ao blog da Tropa de Trapo.

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL - CURSO 2014/2015

Na reunión de Claustro do martes 14 de outubro aprobouse a Programación Xeral Anual (PXA) e posteriormente foi presentada ao Consello Escolar.

Na PXA quedan establecidos os obxectivos, a organización académica do centro (tamén comedor, ANPA e actividades extraescolares) e no anexo adxunto os horarios de profesorado e alumnado.

Premer na imaxe para acceder ao documento. (Poderase consultar ao longo de todo o curso no menú lateral esquerdo, no apartado documentos de centro).