Proxecto Audiovisual

Este curso continuamos co Proxecto Audiovisual. Aínda que xa levabamos uns cursos coa radio do cole, quixemos darlle unha volta e ampliar a outros medios polo que ademais do estudio de radio, creamos un periódico dixital e un estudio de televisión. A principio deste curso 23-24 fixemos unha presentación polas aulas para o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria e todos os interesados en participar presentaron a solicitude indicando en que ámbito dos tres querían traballar. Unha vez feita a asignación de postos creamos catro equipos de TV, un periódico e 4 equipos de radio de diferentes idades pero co mismo interés e que se xuntan para crear os contidos, dun xeito autónomo e creativo. Se queredes ver os nosos programas premede na imaxe.

descrición imaxe

novas | by Dr. Radut