Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Os alumn@s de 4º de Primaria, nas sesións de Alternativa, prepararon dúas obriñas de teatro que están a representar de xeito estupendo para o alumnado de Educación Infantil. No apartado GALERÍA podedes ver fotos das representación.

O venres, 14 de novembro, rematou no centro a campaña solidaria de recollida de alimentos en colaboración co Banco de Alimentos Rías Altas. Conseguimos encher as 25 caixas que nos deixaron coas diferentes aportacións que fixéchedes. Grazas a tod@s pola vosa axuda.

O martes, 11 de novembro, celebramos no colexio o Magosto. A climatoloxía non acompañou e, por iso, tivemos que suprimir o asado de castañas no centro ( agradecemos profundamente á Tahona de Bea a súa colaboración desinteresada no asado ). A degustación de castañas tivo lugar nas aulas e algúns puideron saír aos espazos cubertos. Agradecemos tamén a colaboración da ANPA La Laguna no desenvolvemento de toda a celebración. Tamén ese día fixemos entrega dos premios do II Concurso de Lambetadas Arrepiantes. No apartado GALERÍA podemos ver fotos do evento.

O xoves, 30 de outubro, celebramos no colexio a festa do Samaín. Adornamos o centro con monstruos e cabazas, algúns fixeron lambetadas arrepiantes ( que logo degustaron nas súas aulas ) e saímos ao patio a ler uns poemas e cantar a famosa canción do Samaín. No apartado GALERÍA podedes ver fotos do evento.

No seguinte enlace, facendo clic AQUÍ, pódese consultar a relación de libros de texto para o curso 2014-15 para todos os niveis de Infantil e Primaria.

O horario de Secretaría para o curso 2014-15 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado da actividade que realizaron: ( http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book ).