Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

No apartado SECRETARÍA podemos consultar as listaxes provisionais de alumnado admitido ou non para o curso 2014-15.

O luns, 17 de marzo, o alumnado de Educación Primaria asistiu, no ximnasio do colexio, a unha función de maxia a cargo de Martín Camiña ( que realizará unha actuación no Edificio de Usos Múltiples do Burgo o venres, 21 de marzo, ás 20:00 horas ). No apartado GALERÍA podedes ver unhas poucas fotos do evento.

O venres, 28 de febreiro, celebramos no centro o Entroido. Durante a semana o alumnado e profesorado engalanou o centro e hoxe houbo degustación de produtos típicos e, despois, desfile no pavillón. Grazas a todos os pais, nais, avós, .. por asistir. No apartado GALERÍA podemos ver algunhas fotos.

O 24 de febreiro celebramos o aniversario do nacemento de Rosalía de Castro (177 anos neste 2014). Por tal motivo, no noso centro, fixemos unha pequena homenaxe a esta conmemoración cantando tod@s xuntos "Has de cantar" e decorando o centro cos versos desta canción elaborados polo noso alumnado. No apartado GALERÍA podedes ver tamén unhas fotos da celebración.

Comunicamos a toda a comunidade educativa que do 1 ó 20 de marzo de 2014, ámbolos dous inclusive, queda aberto o prazo de solicitude de admisión en centros educativos dependentes da Consellería de Educación. Nos seguintes enlaces podemos consultar todos os aspectos relacionados ca convocatorias. Asimesmo, todas as novedades, impresos, ... que vaian saindo serán incluidas nesta web.

O luns, 2 de decembro, o alumnado de Primaria ( igual que o curso pasado os de Infantil ) asistiron á actuación do grupo " Arcos Iris ", formado por músicos da Orquesta Sinfónica de Galicia. No apartado GALERÍA podemos ver máis fotos da actuación.

Na semana do 18 ó 22 de novembro, en colaboración co Banco de Alimentos Rías Altas, fixemos no centro a Operación Kilo, consistente na recollida de alimentos non perecedeiros para axudar ós máis necesitados/as. Queremos agradecer a tod@s a vosa colaboración ( pais e nais, nenos e nenas, mestres e mestras, persoal do centro, comedor, ... ), xa que conseguimos case 500 kilos de alimentos.

Este venres, 15 de novembro, celebramos no colexio o Magosto. Fixemos diferentes xogos e, ademáis, degustamos as castañas que amablemente prepararon un grupo de pais e nais, o profe Vicente e Alfredo ( grazas a tod@s polo traballo ). No apartado GALERÍA podedes ver unha escolma das fotos que fixemos.

No apartado GALERÍA podedes ver a celebración do Samaín que houbo no centro e, tamén, a decoración do centro.

Tamén no apartado GALERÍA poderedes ver as LAMBETADAS ARREPIANTES elaboradas por alumnos/as do colexio ( coa colaboración de pais e nais ). Queremos agradecer a tod@s os participantes pola súa colaboración. Cando teñamos as receitas preparadas serán distribuidas entre os participantes.

O horario de Secretaría para o curso 2013-14 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado da actividade que realizaron: ( http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book ).