Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

No seguinte enlace, facendo clic AQUÍ, pódese consultar a relación de libros de texto para o curso 2014-15 para todos os niveis de Infantil e Primaria.

O alumnado do 3º Ciclo de Primaria ven de recoller os seus diplomas por participar no V Certame de Fotografía Medio Ambiental do Concello de Culleredo. Noraboa!

No Diario Oficial de Galicia do 30 de maio de 2014 aparece publicada a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto para o curso 2014-15. Facendo clic AQUÍ podedes descargar a orde do DOG coa convocatoria e facendo clic AQUÍ podedes descargar o impreso de solicitude.

No apartado SECRETARÍA podemos consultar as LISTAXES DEFINITVAS de alumnado admitido ou non para o curso 2014-15. Tamén podemos consultar o resultado da adxudicación de prazas realizada pola Comisión de Escolarización para aqueles alumnos/as que non obtiveran praza na adxudicación definitiva. Ademáis pódese descargar xa o impreso de matrícula e as instruccións relativas á matrícula, que será do 20 ó 30 de xuño, ámbolos dous inclusive.

O horario de Secretaría para o curso 2013-14 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado da actividade que realizaron: ( http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book ).