Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

O xoves, 14 de maio, celebramos no patio do colexio o Festival das Letras Galegas. O autor homenaxeado este ano é Xosé Filgueira Valverde. O alumnado realizou diferentes actuacións para repasar a vida e obra do autor. Tamén entregamos os premios do Certame de Relato Curto e Poesía. No apartado GALERÍA podedes ver unha escolma de fotos.

O martes, 12 de maio, todo o alumnado do centro acudiu a unha representación organizada polo Concello no IES Cruceiro Baleares. O grupo de Lidia Botana realizou unha viaxe polas músicas de diferentes países. No apartado GALERÍA podedes ver algunhas imaxes.

No apartado SECRETARÍA poden consultarse as listaxes definitivas de alumn@s admitidos e non admitidos para o curso 2015-16, así como as informacións relacionadas co proceso de matrícula.

Os días 5, 6 e 7 de maio os alumn@s de 3º, 5º e 6º de Educación Primaria participaron nunha actividade lúdica de rugby promovida pola Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia. Xogadores e xogadoras do CRAT de A Coruña realizaron diversas actividades e xogos de iniciación a este deporte. Queremos agradecerlles a súa colaboración e felicitar ao equipo feminino, que ven de proclamarse Campión de España recentemente. Podedes ver algunhas fotos no apartado GALERÍA.

Os mércores, 29 de abril e 13 de maio, o alumnado de 3º A e 3º B realizaron respectivamente unha visita ao Concello de A Capela. Primeiro fixeron unha visita guiada ao Museo Etnográfico. Posteriormente asistiron ao CEIP Mosteiro de Caaveiro para participar nunha xornada de xogos populares explicados polos alumn@s de 4º deste centro. No centro teñen ademáis unha colección de xoguetes antiguos, outra de xoguetes africanos e outra de buxainas. Queremos dar as grazas aos nen@s pola súa colaboración, así como ao profe Xabier e a Xela e Secundino por guiarnos polo Museo. No apartado GALERÍA podedes ver unha escolma das fotos das xornadas.

O horario de Secretaría para o curso 2014-15 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado dalgunha das actividades que realizaron: (http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book).