Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Nos seguintes enlaces aparece a relación de libros de texto do Fondo Solidario para 3º e 5º de Educación Primaria. Os libros que aparecen na lista son os que lles corresponde a cada alumn@. O resto dos libros que non aparezan deberán ser mercados polas familias.

Sen embargo, a ANPA conta ( para 3º de Educación Primaria ) cun fondo de libros suficiente de Lingua Galega, Lengua Castelá e Matemáticas, polo que se poderán solicitar no teléfono 679676223. No fondo da ANPA os libros de Lingua Inglesa ( de 3º ) non chegarían para tod@s, polo que se repartirían por orde de solicitude.

Os días de recollida dos libros de texto tanto para o fondo solidario do colexio coma da ANPA serán o 3 e 4 de setembro de 2015 ( xoves e venres ) en horario de 11 a 13 horas.

- Listaxe de admitidos e libros adxudicados.

- Listaxe de excluidos.

Debido a erros detectados no ISBN dalgúns libros de texto para o curso 2015-16, publicamos a lista definitiva modificada dos mesmos. Poden consultarla facendo clic AQUÍ.

REVISTA GALOPÍN 2015

O horario de Secretaría para o curso 2015-16 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado dalgunha das actividades que realizaron: (http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book).