Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

O horario de SECRETARÍA é de 9:00 a 13:30 horas, de luns a venres.

TRABALLO MEDIOAMBIENTAL DO NOSO COLEXIO

No seguinte vídeo podedes ver unha escolma do traballo medioambiental realizado no colexio desde o grupo do Horto Escolar.

CIRCULAR INFORMATIVA DO IES BLANCO AMOR SOBRE SECCIÓNS BILINGÜES DE 1º DE ESO.Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular informativa que nos enviou o IES Blanco Amor sobre Seccións Bilingües para 1º de ESO para o vindeiro curso.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. No DOG do 16 de maio de 2016 publicouse a Orde do 27 de abril de 2016, na que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinada a alumnado, no noso caso, de Educación Primaria. Pode descargarse a orde facendo clic AQUÍ e o impreso de solicitude AQUÍ. Para ver a información máis importante de todo o proceso pódese facer clic AQUÍ.

PERÍODO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016-17. Os nenos e nenas admitidos nas listaxes definitivas para o vindeiro curso terán o período de matrícula entre o 20 e o 30 de xuño (ámbolos dous inclusive). Poden verse as instruccións facendo clic AQUÍ. Para descargar o impreso de matrícula facer clic AQUÍ (ou ben pode solicitarse en Conserxería).

COMEDOR ESCOLAR. O menú para o mes de maio pode visualizarse e/ou descargarse facendo clic AQUÍ.

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún/ha dos usuari@s da aplicación TokApp School ten problemas de recepción das mensaxes é importante que se poña en contacto co teléfono 986114969 para ver o xeito de solucionalos (este é o servizo técnico da aplicación e alí explicaranvos paso a paso como resolver as incidencias que teñades). Tamén consideramos prioritario que os pais e nais que non sodes usuarios da aplicación nos facilitedes a vosa conta de e-mail para mellorar a comunicación do colexio con vós.

REVISTA ESCOLAR GALOPÍN DO CURSO 2015-16

2º TRIMESTRE