Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

O martes, 24 de febreiro, celebramos no centro o Día de Rosalía, en homenaxe á nosa autora máis relevante. O alumnado interpretou varias cancións e entregáronse os premios do concurso "Que sabes de Rosalía?". Podedes ver algunhas fotos no apartado GALERÍA.

Do 2 ao 23 de marzo, ámbolos dous inclusive, queda aberto o prazo de solicitude de admisión de alumando para o curso 2015-16. Toda a información sobre o proceso de admisión de alumnado, así como a descarga de impresos, pode ser consultada no apartado SECRETARÍA.

O horario de Secretaría para o curso 2014-15 é de 12:20 a 13:10.

O venres, 13 de febreiro, celebramos o Antroido no noso centro. No apartado GALERÍA podedes ver as fotos da degustación e o desfile.

No apartado ANPA LA LAGUNA podedes consultar as novas sobre a construcción do novo Instituto, as medidas que se tomaron e as que se pretenden tomar de agora en diante. A ANPA solicita a vosa colaboración para axudar a axilizar a súa construción para o vindeiro curso.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado dalgunha das actividades que realizaron: (http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book).