Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

O mércores, 29 de abril, o alumnado de 3º A realizou unha visita ao Concello de A Capela. Primeiro fixeron unha visita guiada ao Museo Etnográfico. Posteriormente asistiron ao CEIP Mosteiro de Caaveiro para participar nunha xornada de xogos populares explicados polos alumn@s de 4º deste centro. Queremos dar as grazas aos nen@s pola súa colaboración, así como ao profe Xabier e a Xela por guiarnos polo Museo. O día 13 de maio irán os de 3º B. Podedes ver as fotos no apartado GALERÍA.

O xoves, 23 de abril, celebramos no centro o Día do Libro. Os alumn@s de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, provistos dun conto cada un, foron ás aulas de Educación Infantil e 1º e, cun compañeir@ desas aulas, fixeron no patio unha lectura dun conto da súa elección. No apartado GALERÍA podedes ver algunhas imaxes.

O mércores, 22 de abril, o alumnado do centro (un alumn@ representando a cada aula) acudiu ao Paseo Marítimo da Ría do Burgo a realizar unha plantación de árbores que, co tempo, contribuirán e embelecer esta zona de lecer para todos os veciñ@s de Culleredo fomentando, por outra banda, a conciencia ecolóxica e de conservación de espazos naturais. A actividade foi unha iniciativa do Concello de Culleredo en colaboración co noso centro. No apartado GALERÍA hai unha escolma de imaxes da plantación.

No apartado SECRETARÍA poden consultarse as listaxes provisionais de alumn@s admitidos e non admitidos para o curso 2015-16. Ábrese un prazo de reclamación ata o 28 de abril (inclusive). As listas definitivas serán publicadas o xoves, 7 de maio.

O horario de Secretaría para o curso 2014-15 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado dalgunha das actividades que realizaron: (http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book).