Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

O venres, 5 de febreiro, celebramos o Entroido. En primeiro lugar o alumnado realizou unha degustación de produtos típicos (grazas á ANPA pola súa colaboración na colocación de mesas e postres). Os que sobraron foron donados, un ano máis, á Cociña Económica. Posteriormente, no pavillón os nenos e nenas fixeron o desfile cos seus disfraces. Grazas a tod@s pola vosa participación e colaboración. Podedes ver unha escolma de fotos no apartado GALERÍA da web do centro. Feliz Entroido

Se algún/ha dos usuari@s da aplicación TokApp School ten problemas de recepción das mensaxes é recomendable que se poña en contacto coa Secretaría do centro para ver o xeito de solucionalos. Tamén consideramos importante que os pais e nais que non sodes usuarios da aplicación nos facilitedes a vosa conta de e-mail para mellorar a comunicación do colexio con vós.

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 (publicada no DOG do 15 de marzo de 2013 que pode consultarse facendo clic AQUÍ), que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición. Polo tanto, o alumnado que cursa 6º de Educación Primaria no noso centro e teña pensado cursar Educación Secundaria no noso centro adscrito (neste caso, o IES Blanco Amor) deberán entregar no noso colexio a solicitude de reserva de praza (que pode descargarse facendo clic AQUÍ) entre o 1 e o 15 de febreiro, ámbolos dous inclusive. Tamén agradeceriamos que o alumnado que non vaia cursar os seus estudos no noso centro adscrito nolo comunique para preparar a documentación correspondente.

O horario de SECRETARÍA para o curso 2015-16 é de 12:20 a 13:10 de luns a venres.

REVISTA ESCOLAR GALOPÍN DO CURSO 2015-16

1º TRIMESTRE