Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Debido a erros detectados no ISBN dalgúns libros de texto para o curso 2015-16, publicamos a lista definitiva modificada dos mesmos. Poden consultarla facendo clic AQUÍ.

REVISTA GALOPÍN 2015

O mércores, 10 de xuño, todos os alumn@s de Educación Infantil fixemos unha xornada de convivencia e xogos no parque de Acea de Ama. Fomos e voltamos camiñando desde o noso colexio, xogamos, merendamos e pasámolo moi ben. Podedes ver unhas fotos no apartado GALERÍA.

O venres, 5 de xuño, o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria participou na actividade "Sendeiros Pedagóxicos", organizada pola Deputación de A Coruña e a asociación Castelo Deporte. Ademáis de facer unha pequena andaina e disfructar da paisaxe, flora e fauna de Monte Xalo, puidemos asistir e participar a unha representación moi entretida en diferentes puntos do camiño. Podedes ver fotos no apartado GALERÍA.

Ao longo da primeira semana de xuño, monitores do Clube de Balonmán de Culleredo acudiron ao centro para impartir unha sesión de iniciación ao balonmán para todo o alumnado de Primaria. Como sabedes, o balonmán é unha das actividades extraescolares que oferta a ANPA do centro. Podedes ver fotos no apartado GALERÍA.

O xoves, 4 de xuño, veu a visitarnos aos alumn@s de Educación Infantil Susa Herrera. Contou e cantou diferentes contos e pasámolo moi ben. Podedes ver unha pequena escolma de fotos no apartado GALERÍA.

No apartado SECRETARÍA pódese consultar toda a información relacionada coas solicitudes de axuda de libros para o curso 2015-16.

O martes, 26 de maio, o alumnado do centro recibiu a visita de Celso Fernández Sanmartín. Celso adícase a recopilar contos e tradicións orais da zona do Deza e asistiu ao noso colexio para contarnos unha escolma deses contos. Podemos ver imaxes da súa representación no apartado GALERÍA.

No apartado SECRETARÍA poden consultarse as listaxes definitivas de alumn@s admitidos e non admitidos para o curso 2015-16, así como as informacións relacionadas co proceso de matrícula.

O horario de Secretaría para o curso 2014-15 é de 12:20 a 13:10.

O alumnado do centro leva realizando, desde cursos anteriores, un excelente traballo no noso HORTO ESCOLAR. No seguinte enlace podemos ver o resultado dalgunha das actividades que realizaron: (http://www.calameo.com/read/000447368eac9bdf82187?view=book).