AGRUPACIÓNS DE CENTROS EDUCATIVOS

Co fin de seguir avanzando cara á consecución dunha escola de calidade e inclusiva que responda ás necesidades de todo o alumnado, participamos nos cursos 2021-22 e 2022-23 no proxecto "Agrupacións de centros educativos"do Ministerio de Educación e Formación Profesional que, co título "Somos unha comunidade de Ciencia" agrupa a catro centros educativos de toda España (o noso colexio e o CEIP Andrés García Soler de Lorca - Murcia -, o CEIP Federico García Lorca de Las Palmas de Gran Canaria e o IES Severo Ochoa de San Juan de Aznalfarache - Sevilla) coa idea de promover a divulgación e as vocacións científicas de xeito colaborativo. Tendes toda a información do que facemos no blog da Agrupación, facendo clic AQUÍ.