try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

Xa están as listaxes do alumnado admitido

para o próximo curso 2016/2017

Para velas ............................. prema aquí

Abriuse o prazo para participar no fondo              solidario de libros de texto e axudas para            adquirir libros de texto e material escolar            para alumnado matriculado en primaria,              secundaria obrigatoria e educación especial      en centros docentes sostidos con fondos            públicos para o curso escolar 2016/2017            (Remata o 23 de xuño de 2016)

Para máis información ................ prema aquí

ATENCIÓN

Para chamar ao noso centro dispoñemos, a partir de agora, de novos números de teléfono:

Conserxería:   886159060

Secretaría:      886159061

Fax:                 886159062

-Temos incorporadas fotos de 1º no                      horto, plantando leitugas.

-Tamén subíronse videos feitos na aula de            Audición e Linguaxe.

Comedor escolar

Menú maio