Ed. Infantil

TEXTOS E MATERIAL PARA O CURSO 2016_17 INFANTIL

Nos arquivos que se adxuntan poden consultar os libros de texto e o material escolar a utilizar durante o curso escolar 2016/17. Lembramos ás familias que o día 6 de setembro o profesorado recollerá, en horario de mañá e na propia aula, o material aquí reflexado.

CONCERTO PARA ALUMNADO DE INFANTIL

O pasado 12 de marzo disfrutamos dun fermoso concerto a cargo dun grupo de cámara da O.S.G. formado por 3 violíns, 1 viola, 1 contrabajo e 1 violonchelo.

Foi unha lección para pequenos e mestres que gozamos do son destes intrumentos musicais e dos diferentes ritmos que mantiveron a todo o alumnado atento e disfrutando coa súa actuación.

Moitas grazas por achegarnos e gozar dunha música que non está ao alcance de todos.

ENTROIDO

O vindeiro 4 de marzo venres celebramos o entroido. Agradezo a vosa colaboracion na elaboracion dos disfraces, lembrando que deben traelos o dia 1 de marzo nunha bolsa co nome.

Atentamente: Susana (Titora)

"Presentación Plantación"

Amósase aquí un pequeno vídeo que recolle a actividade de Educación Infantil. Prema aquí.