ANPA

ELECCIÓNS Á XUNTA DIRECTIVA DA ANPA

De acordo cos estatutos da Asociación, o mandato da Xunta Directiva dura dous anos, polo tanto, procedemos a convocar de novo eleccións, que terán lugar na Asemblea Xeral Extraordinaria de fin e curso.

Estas son as datas para o proceso:

Presentación de candidaturas: do 03 ao 28 de maio de 2024, ata as 23:59 horas. As candidaturas enviaranse por e-mail á dirección anpa.stoandredexeve@nontedurmas.org co asunto “Candidatura Xunta Directiva ANPA”. Deberán incluír os nomes e apelidos das persoas candidatas e o seu NIF, e o apelido dos seus fillos para que podamos consultar con facilidade na nosa base de datos se esas persoas son socias da ANPA.

Publicación das listas de candidatas/os: o 30 de maio de 2024, na web do CEIP Santo André de Xeve, por ABALAR e por whatsapp a través do canle de comunicación da ANPA.

Reclamacións ás listas: do 31 de maio ao 3 de xuño de 2024, enviando correo electrónico á dirección de e-mail da ANPA, ata as 23:59 horas.

Celebración de eleccións e reconto de votos: o 07 de xuño de 2024 na Asemblea Xeral Extraordinaria, cuxa convocatoria se enviará proximamente por ABALAR  e por whatsapp a través do canle de comunicación da ANPA.

Publicación de resultados: o 10 de xuño de 2024 na web do CEIP Santo André de Xeve, por ABALAR e por whatsapp a través do canle de comunicación da ANPA, .

CONVOCATORIA ASAMBLEA XERAL ORDINARIA

Convócase Asamblea Xeral Ordinaria a celebrar o vindeiro día 6 de outubro de 2023 ás 20:15 horas en primeira convocatoria e ás 20:45 horas en segunda convocatoria no local da ANPA situado a carón do comedor escolar do citado Centro.

FESTA DE SAMAÍN 2022

ANPA XEVE

Esqueletos, bruxas e cabazas, demos, vampiros e mortos,

e demáis seres arrepiantes;

CONXURAMOSVOS o vindeiro 4 de novembro,

ás 19:30 horas, no Pavillón da escola para que asistades a unha festa terrorííí ficaAA!!!!

Listaxe provisional de candidatos

Faise pública a listaxe provisional de candidatos á Xunta Directiva da ANPA

ELECCIÓNS Á XUNTA DIRECTIVA DA ANPA

Apertura do período de eleccións á Xunta Directiva da ANPA.

SAMAÍN

ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR DE PISCINA

Información sobre a actividade extraescolar de natación a desenvolverse na Piscina das instalacións do COMPLEXO DEPORTIVO RÍAS DO SUR dende outubro de 2021 a xuño de 2022

Actividades extraescolares

Dende a ANPA queremosvos facer chegar a oferta de actividades extraescolares da empresa coa tiñamos contratadas as actividades o curso pasado.

Os socios das ANPAS teñen un desconto.