XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

A vindeira semana temos a primeira xornada de portas abertas tanto en horario de mañá como de tarde... Deixámosvos o pdf do tríptico coa información máis relevante do noso cole. AGARDÁMOSVOS! VIDE A COÑECERNOS!

PIRAGÜISMO EN DRAGÓNS 5ºEP

O mércores 10 de abril o alumnado de 5º de primaria, xunto cos do mesmo curso do ceip San Bieito de Lérez visitou o Escola de Piragüismo Cidade de Pontevedra. Alí coñeron o club e navegaron nun Dragón, embarcación de orixen chinesa.
Está actividade serviu de preparación para unha vindoira xornada de convivência con outros centros na praia fluvial do Lérez.

Álbum: Curso 23-24 -> Piragüismo en Dragóns 5ºEP

OBRADOIRO PEKERECICLA PARA EDUCACIÓN INFANTIL.

O Pasado día 20 de marzo o alumnado de Educación Infantil desfrutou do obradoiro Pekerecicla sobre reciclaxe e compostaxe dentro do programa Ponte a Zero.  Foi moi interesante e divertido, e aprendimos un pouco máis a cómo coidar o noso planeta.

ROTEIRO INFANTIL POR PONTEVEDRA.

A rapazada do cole de Xeve fixemos un roteiro polo casco antigo de Pontevedra e coñecemos un pouco máis de onde veñen os nomes das prazas e como vivían antes na nosa vila. Antes de volver ó cole merendamos e xogamos un pouquiño no parque.

Álbum: Curso 23-24 -> Roteiro por Pontevedra.

NO PATIO XOGAMOS E APRENDEMOS!

Levamos meses dicindo que "Nunca choveu que non escamapara". Coa chegada da primavera e do sol aproveitamos o noso patio para xogar, explorar e aprender moitas cousas.

Álbum: Curso 23-24 -> Patio e a primavera.

XORNADA INTERCENTROS 3º E 4º DE PRIMARIA NO PAVILLÓN MUNICIPAL.

O martes 19 de marzo o alumnado de 3º e 4º de primaria participou nunha Xornada deportiva Intercentros no Pavillón Municipal de Pontevedra.
Practicaron rugby cinta, judo, esgrima e xadrez.
Contamos coa colaboración do Judo Club Pontevedra, o Pontevedra Rugby Club, co Club Escola Hungaresa de Esgrima, a Escola Xadrez Pontevedra, o alumnado da Escola Universitaria de Enfermería de Pontevedra e o alumnado de Técnico Superior de Ensinanza e Animación Sociodeportiva (TSEAS) de Pontevedra.
Tamén colaborou o Servizo de Deportes, o Concello de Pontevedra e Supermercados FROIZ.
Moitas grazas a todos.
Foi estupendo.

Álbum: Curso 23-24 -> Xornada Intercentros 6

CARREIRA DE ORIENTACIÓN NA ILLA DAS ESCULTURAS 6ºEP. PROGRAMA XOGADE

O martes 19 de marzo o alumnado de 6º de primaria participou nunha carreira de orientación xunto con outros centros da contorna dentro do Deporte Escolar do programa Xogade.
Fixeron o recorrido en parellas  na Illa das Esculturas, ao carón do rio Lérez, na Xunqueira en Pontevedra.
Gustoulles moito a experiencia.

Álbum: Curso 23-24 -> Carreira de Orientación

SESIÓN DE RUGBY CINTA 3º-4ºEP

Hoxe luns 18 de marzo viñeron ao noso centro tres membros do Pontevedra Rugby Club para impartir unha sesión de Rugby Cinta ao alumnado de 3º e 4º de primaria.
Foi un achegamento a esta modalidade deportiva especialmente diseñada para introducir aos nenos e nenas no deporte do Rugby.
Estuvo moi ben e serviu para preparar a Xornada Intercentros de mañá no Pavillón Municipal.

Álbum: Curso 23-24 -> Sesion Rugby cinta 3º-4ºEP

XOGADE CO CEIP AMOR RUIBAL!

O pasado venres 15 de marzo a rapazada do cole tivo a sorte de poder xogar co alumnado dun dos nosos coles veciños, o colexio CEIP Amor Ruibal. Foi unha xornada moi divertida na que aprendemos, xogamos e coñecemos outros nenos e nenas da nosa idade. E xusto antes de marchar saiu o sol, así que puidemos disfrutar do noso patio e ensinarlle ós nosos compañeiros e compañeiras zonas de xogo libre e con elementos naturais que lles gustaron moito.

Álbum: Curso 23-24 -> XOGADE 23-24