Extraescolares

Augas de Galicia

O pasado venres, 24 de maio, o alumnado de primaria participou na campaña que está a desenvolver Augas de Galicia de información sobre as medidas de prevención e redución de riscos de asolagamento. Na nosa comarca a área de maior risco está en torno ás ribeiras do río Eume.

Visita Josito Porto

Como neste curso no colexio estamos traballando nun proxecto sobre o Cine, este xoves 9 de maio, tivemos o pracer de recibir a visita dun gran actor e músico galego, Josito Porto.

As reporteiras de 6º aproveitaron para facerlle unha entrevista coa que puidemos coñecer máis sobre a súa traxectoria profesional e algúns segredos da gran pantalla.

Moitas grazas a Josito Porto por dedicarnos de forma desinteresada parte do seu valioso tempo.

(pincha na imaxe para ver máis fotos)

(nova na prensa)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Josito Porto

Visita a Pontevedra

O venres 12 de abril, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria realizamos unha visita ao Museo de Pontevedra.   Foi do máis interesante é entretida. Por unha banda, o alumnado de 3º e 4º xogou a ser detectives, seguindo  unha serie de pistas foron quen de descubrir quen  “roubara un dos cadros do museo”. Por outra banda, o alumnado de 5º e 6º realizou unha interesante viaxe pola Prehistoria na que aprenderon un montón de cousas.  Dende o Museo convidaron aos rapaces e rapazas a volver visitar o Museo acompañados das súas familias, xa que aínda lle quedaron moitas salas por descubrir, a visita é gratuíta e realizan talleres e actividades para os rapaces e rapazas que poden consultar na súa páxina web.

Por último, realizamos unha visita guiada polo centro histórico da cidade na que descubriron os segredos e a historia das súas rúas, prazas e edificios máis emblemáticos. Dende aquí o noso agradecemento á Deputación de Pontevedra por facilitarnos á visita e o desprazamento ao museo e á Oficina de Municipal de Turismo de Pontevedra e, en especial, á súa guía Raquel que tan ben nos acompañou e explicou todo.

(pincha na imaxe para ver máis fotos)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visitamos Pontevedra

O bosque atlántico

O educador ambiental Marcos Guiadanes visitou o noso centro para dar unha charla ao noso alumnado de quinto e sexto de primaria. O tema da exposición foi "O BOSQUE ATLÁNTICO".

Foi unha charla moi amena onde puidemos saber cales son as especies árboreas orixinais do noso ecosístema e coñecer que o principal problema que padece esta parte de Galicia é a alarmante redución da grande biodiversidade que existiu nun dos ecosistemas máis ricos do planeta como é o bosque atlántico. Marcos fíxonos reflexionar sobre a tarefa que temos para correxilo e que corresponde aos que vivimos aquí.

Agradecer ao concello de Vilanova pola organización desta actividade.

E.. chegou o Entroido!!!

Como este curso Sestelo é un cole de Cine, tocou disfrazarse de personaxes da gran pantalla.
E, como xa vén sendo tradición, as familias acompañáronnos nesta celebración e colaboraron traendo uns doces típicos destas datas: orellas, filloas, rosquillas... Estaban de película!
Graciñas pola vosa colaboración.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Entroido de Cine!

Obradoiro de primeiros auxilios

A educación en primeiros auxilios prepara aos estudantes a afrontar situacións de emerxencia médica. É importante que os nenos e nenas aprendan como actuar en caso dunha emerxencia e teñan as habilidades necesarias para previr unha situación de risco. Por iso, e grazas a colaboración da Anpa do centro, o alumnado de cuarto, quinto e sexto de primaria participou nun obradoiro onde aprenderon as técnicas asistenciais básicas de reanimación cardiopulmonar (RCP). A actividade foi impartida por Rubén Navarro, profesor da USC e veciño de Vilanova.

Agradecer a Rubén e a Anpa a organización desta interesante actividade.

30 de Xaneiro, Día da Paz

Festa de Nadal

Preparados para celebrar o Nadal!!!!

Estes días estivemos decorando o centro para a celebración do Nadal. O último día lectivo deste ano teremos unha gran festa con chocolatada, badaladas e festival de cine.

Moitas grazas ás familias que colaboraron, xunto aos nenos e nenas, na decoración e a anpa por proporcionarnos a degustación dese día.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Decoración de Nadal