OS MAIOS

A Festa dos Maios anuncia a chegada da primavera e das flores.

O noso Maio é unha armazón cuberta por unha rede, continuando coa proposta de Polos Creativos Tecendo Redes. Nazaret, Saúl, Olivia e Alicia son xa uns expertxs redeirxs. Adornámolo con flores feitas de material de reciclaxe.

maios

Nas Coplas, os temas máis empregada son: o cole e os xogos do recreo, a tecnoloxía e o medio ambiente.

coplas 24 vh

PRESENTACIÓN DO LIBRO "A NENA E O AVÓ"

Día do Libro

Briana, alumna da clase de 1º de EP,  é a protagonista do conto musicado "A nena e o avó". Con motivo do día do libro presentounos o conto  e compartimos unha das cancións incluídas no libro. Fai click na imaxe para escoitar a canción.

briana é a protagonista do libro

A autora Carmen Calleja nun momento da lectura do conto que tivo lugar no CC Ponte Vella da cidade.

A nena e o avó

conto

Tedes á vosa disposición, na biblio do centro, o conto musicado "A nena e o avó", onde Briana e o seu avó nos descubren un mundo máxico cheo de trasnos, meniñeiros, nubeiros....

DÍA DA POESÍA

Música e poesía: Alicia e Antía regálannos este poema musicado.

POESÍA E NATUREZA.

dia poesía

Se fas click na imaxe poderás ver a posta en escena.

Máis actividades no Blog da Biblioteca: Mes da poesía

AUDIOCONTO 5º PRIMARIA

As nenas e nenos de 5º de Primaria estiveron traballando moito para realizar este audioconto. Esperamos que vos guste.

DÍA DO COMIC

Os vosos compañeiros/as fixéronvos unhas recomendacións de cómics por si queredes pasarvos pola biblioteca e disfrutar destes días lendo historietas.

DEGUSTANDO POEMAS

Quédanos unha semana por diante para celebrar o día da poesía e xa se están cociñando algúns poemas para a súa degustación.

Propoñemos: Xogos con poemas, recollidos na Unidade Didáctica "Versos Saborosos".

PINCHA NA IMAXE

CONTACONTOS IGUALDADE

Esta mañá, para rematar a nosa semana da muller, o alumnado de Educación Infantil e 1º de Primaria disfrutou do contacontos "A pequena gran inventora".

Actividade ofertada polo Concello de Ourense e realizada pola agrupación Trémola Teatro

ECONTROS CO AUTOR

Os alumnos/as de 5º de primaria, xunto con outros colexios, participaron no programa de animación á lectura: Encontro co Autor, "A Gruta da Torre" de Lois Pérez.

Organiza o concello de Ourense.

Os nenos/as fixeron traballos e interpretacións e agora encóntranse co escritor.

DÍA DA PAZ 2023

Hoxe foi unha xornada chea de mensaxes de paz, pero as nosas nenas e nenos xa levan días preparando todo o necesario para esta conmemoración.

Unha morea de actividades coordinadas dende as diferentes áreas, etapas e a Biblioteca:

- Educación Infantil traballou e disfrutou co conto e canción de "A mellor sopa do mundo".

- As nenas e nenos de 1º fixeron as súas rimas con "A paz sábenos...", seguindo o conto "Ring Ring, ¿quién rima?"

- Contacontos de Anxo Moure para Educación Infantil, 1º,2º,3º e 4º.

- Elaboración e decoración de paraugas con cintas cheas de mensaxes de paz.

- Preparación de diferentes bailes: "Terra", "Que sorte de terte", "Madre Tierra", "Eu teño alguén"...

Cociña en Outono

Receitas con castañas

PDI A cociñar!

Torta de castaña, flan, biscoito, marron glacé, cremas... Receitas con  castañas escritas por Sofía, David, Breixo, Rubén, Xoel, Anna, Olivia, Mario, Jimena,  Daniel, Saúl, Leah, Laura e Noelia de 6º, 3º e 4º curso de primaria.

Cocidas, asadas, pilongas, en guisos, fariñas... as castañas son un alimento rico en hidratos de carbono e minerais, con poucas calorías, moita fibra e libres de gluten.

webconsultas revista de saúde e benestar