Edudixital

Espazo abalar

Portal educativo

CEIP WFF

Rúa Wenceslao Fernández Flórez, 16, 15660 Cambre.

ceip.wenceslao@edu.xunta.gal

INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA EN CENTRO ADSCRITO PARA O CURSO 24/25

O prazo de presentación de solicitudes será desde O 15 DE XANEIRO ATA O 5 DE FEBREIRO DE 2024.

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación "admisionalumnado" na dirección web que se enlaza a continuación, http://www.edu.xunta.es/admisionalumnado o formulario normalizado ED550A que se publica como Anexo I da Orde do 21 de outubro de 2022.

Enlace ao formulario normalizado premendo ED550A

Información sobre a reserva de prazas ás familias aquí

O formulario normalizado será facilitado gratuitamente no centro educativo e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisionalumnado", e na páxina web da consellería de educación.

A DOCUMENTACIÓN ENTREGARASE NA TITORÍA ÁS RESPECTIVAS TITORAS NO PRAZO INDICADO (15 de xaneiro ao 5 de febreiro).

O ALUMNADO DE 6º CURSO QUE NON FAGA A RESERVA DE PRAZA NO IES "AFONSO X O SABIO" NO PRAZO ESTABLECIDO, DEBERA PARTICIPAR NO PROCESO XERAL DE ADMISIÓN COMO SE FOSE ALUMNADO NOVO, DEBENDO PRESENTAR CUMPRIMENTADO NO INSTITUTO QUE DESEXEN, DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2024 O ANEXO II DA ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022.