try another color:

blogue deadmin

_Fondo de Libros

Bo día a tod@s,

Dende o martes 21 de maio queda aberto o prazo para solicitar a axuda de material escolar, libros e fondo solidario de libros de texto.

Pódese facer a través do enlace que indicamos a continuación ou no centro escolar presentando anexo I e II e documentación solicitada.

Un saúdo.

Enlace ao documento on line

Anexo I

Anexo II

O prazo remata o 21 xuño.

Asemblei Xeral

Horta Escolar

O proxecto Mais ca Leña ten unha nova sección, esta vez dedicada á plantación de productos da horta. Este espazo vaise basar no ciclo do ano, no cultivo por asociación e no tratamento ecolóxico.

Este ano, como restan menos de dous meses de curso, utilizamos plantas xa maduras, mais para o próximo curso sementaremos e observaremos a evolución da especie en todo o seu crecimento.

Todo o proceso de construcción e plantación pode verse na nosa galería: aquí.

Avaliación diagnóstica

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.
Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias:

Mulleres

Proceso de Adminisión

PROCESO DE ADMISIÓN

1 ao 20 de Marzo

Información ás familias

Lembrade que a solicitude podedes entregala no cole ou por vía telemática.

Solicitude.

Instrución para a reserva de praza en centro de adscrición

INSTRUCIÓNS PARA RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA EN CENTROS DE ADDSCRICIÓN

CURSO 2O24-2025

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual ou a través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado no menú:

Solicitudes>Reserva>Crear

Primeiras medallas do programa Xogade

Na proba de cros celebrada no campo da Alta, a Pobra, o noso centro gañou as súas tres primeiras medallas. Parabéns a todo o noso alumnado pola súa participación e esforzo e, uns parabéns especiais a Carlota, Breixo e Xairo polas súas medallas. Queremos máis!

Magosto e Samaín no cole

Magosto e Samaín no Brea Segade