Descubrindo o norte na Universidade de Vigo

O próximo día 24 de maio, o alumnado de 6º visitará as instalacións do Campus Universitario de Vigo na que os a cultura, a formación, a actividade física e a socialización serán os protagonista. Nas seguintes iconas podedes atopar o programa de actividades previsto, algunhas orientacións básicas, así como  o itinerario para poder chegar ao aparcadoiro.

O catedrático Pío González Fernández, do departamento de Física Aplicada coordinará os obradoiros científicos que acercará o apaixonante mundo da ciencia ao noso alumnado.  Da man dos seus  compañeiros de equipo de  investigación, Julia Serra, nos presentará os avances conseguidos no campo dos biomateriais, ámbito que no que ten gran progatonismo en España.

Doutra banda, Dª Mª José Cordero Ferradás e Dª Lorena Vázquez Iglesias, do equipo que dirixe Dª Isabel Pastoriza Santos no Centro de Investigación en Nanomateriáis e Biomediciña achegarán ao noso alumnado ao campo das nanopartículas, ese "inframundo" de ferramentas que son importantísimas no presente e o futuro da medicina.

A Oficina do Medio Ambiente (OMA) da Universidade nos guiará pola contorna do campus para coñecer un chisquiño mellor a súa biodiversidade.

E, finalmente, despois de tanto coñecemento, ben nos merecemos unha boa sesión deportiva. Nesta ocasión será a través do deporte de orientación, onde o Servizo de Deportes da Universidade colaborará connosco para que esta actividade sexa posible. Toda unha experiencia educativa.

parquing como chegar
Aparcadoiro Punto de encontro Programa Tríptico Información interesante Recomendacións

Previsións

meteorolóxicas