AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2023-2024

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.
Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias.

PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN- ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

ANUNCIO DE APERTURA DE PRAZO PARA PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN LISTAXE DE SOLICITUDES A BAREMAR - CURSO 2024/2025

Dada a insuficiencia de postos escolares dispoñibles para atender todas as solicitudes de admisión, de 4º de E. Infantil, presentadas para o curso 2024/2025 e de conformidade co disposto no artigo 30.2 da Orde de 21 de outubro de 2022, ábrese un prazo de 10 días hábiles (do 2 ao 15 de abril) para a presentación, de forma presencial, da documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados para realizar a valoración e establecer a orde de prelación das solicitudes presentadas no noso centro.

Día Mundial da Poesía 2024

Que mellor xeito que celebrar o día mundial da Poesía que con Celso Emilio Ferreiro e o seu "A nosa amiga"

Campións de Xadrez: I Torneo 2023-24

O primeiro torneo deste curso ofrece a seguinte táboa de gañadores:

ZAID          6º curso
MARTÍN S   5º curso

MARTÍN C   3º curso

RAÚL          6º curso
4,5
ROBERTO    5º curso 4,5
DANI          6º curso  3,5
YAGO          6º curso 3

IKRAM        4º curso

MARIO        6º curso

MARTIN C    2º curso

MARIO        5º curso

ROI            6º curso

ÁNGEL        5º curso

1,5

En cor figuran os gañadores por ciclos. ZAID gañador absoluto, Martín Campelo gañador do primeiro ciclo e Martín Carrasco gañador do segundo ciclo.

Noraboa a todos!!

Recollida de Patrimonio Inmaterial Ponte nas Ondas

Este ano imos participar dende a Radio Tuxiña co Proxecto Ponte nas Ondas no Certame “As imaxes do patrimonio” destinado aos centros educativos da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal constitúe un exemplo de transmisión do patrimonio cultural inmaterial ás novas xeracións realizada a través da escola que serve de ponte entre as familias, comunidades portadoras, e o ensino formal.

Importante que as fotos que nos traiades SEXAN ORIXINAIS e de antes dos anos 70.

Como temos alumnado de distintas orixes, invitámolos tamén a que nos traian fotos do patrimonio cultural do seu país de orixe.

Como exemplo do que se pretende que sexa esta recolleita, deixámosvos o que fixo Darío Pereira Omil de 5º, cunha foto que lle cedeu o seu avó.

Man non está só (17 de Marzo día do Cómic)

A finais de Febreiro a Asociación marinense "Non estamos sós" co gallo de visibilizar a situación dos nenos e nenas con enfermidades raras, no cartaz que editaron aparecía un boneco que nos gustou moito. Houbo, os menos, que se decantaron por dicir que era un axolote; a maioría falou dun Pokemon emparentado con Charmander.

O boneco como dixen pareceunos atractivo, e como en quinto estabamos traballando co Cómic clásico español, pois a iso se puxeron os alumnos coa personaxe.  De seguida nos decatamos que necesitaba un nome e como a súa cara semellan dúas mans, o nome veu só.

Que día mellor co día Mundial do Cómic, entón para publicar as historias de Man.

Carapuchiña Vermella

Dende Audición e Linguaxe tamén traballamos coa radio escolar e co croma e aquí tendes a combinación das dúas!

Agardamos que vos guste tanto como a nós facelo!

O noso cole!

Se aínda non coñecedes o noso cole, dádelle clic ao vídeo! Tendes ata o 20 de marzo para realizar a solicitude e vir a aprender e xogar con nós o próximo curso!

O Sequelo Cociña...edición entroido!

Esta vez o Sequelo cociña tocoulles aos nenas e nenos de 5º EP que estiveron mans á obra durante todo o entroido! Mirade canto traballaron e que receitas máis ricas nos presentan.

Aquí tendes un vídeo con diferentes receitas de como facer filloas

Neste podedes coñecer unha gran variedade de receitas

Por último, facer mención á receita de Issam que nos presenta unha sobremesa un tanto diferente: unha receita marroquí!

Moitas gracias a todos e a todas pola vosa colaboración!

Conferencia dos nenos e nenas de Infantil co Carballal

Os nenos e nenas de infantil tiveron unha videoconferencia moi especial no cole: coñecemos aos nenos e nenas de 6º de Educación Infantil do CEIP Plurilingüe do Carballal! Durante un bo rato estivemos falando con eles e elas: contámoslle como fora o noso entroido e como fomos disfrazados e tamén puidemos escoitar como o pasaron eles e de que foron disfrazados e disfrazadas.

Foi moi emocionante!

2º Intercambio de cartas co Carballal

Aquí tendes unhas imaxes do ilusionados e ilusionadas que estaban lendo as cartas.Os nenos e nenas de 3º e 4º levan xa uns días escribindo as súas cartas para contarlles ao compañeiros e compañeiras do CEIP Plurilingüe do Carballal o ben que o pasaron no entroido. Esta semana, por fin recibimos a súas segundas cartas, que ganas tiñamos de que chegaran!

PDI 2023-2024

PLAMBE

Radio na Biblio

Froita na escola

Xadrez

Proxecto "Colexio do Benquerer"

PDI 2022-2023

"Protexo o meu planeta! Protéxome eu!"  PDI "Protexo o meu planeta! Protéxome eu!"

PDI 2021-2022: Os inventos

Camiño Portugués

Blog Aprendo Programando 2016/2017

Pais/Nais

« Marzo 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom

Iniciar sesión

Faite socio!

Pincha enriba do Xabarín para aceder á súa páxina

Portas Abertas Virtuais

Visita guiada ao noso colexio

Punto Laranxa contra o acoso escolar

INFANTIL: Brincando no Sequelo

Visita o Blogue de Infantil cunha enchente de actividades

A mascota Tuxiña

Pincha na mascota da Biblioteca e acede ao Blog externo

Radio Sequelo

O Sequelo na prensa

Liga Fútbol Sala

1) Clasificación. *

2) Xornadas. *

3) Equipos. *

4) Noticias. *

* Fai clic enriba de cada categoría e abrirache unha nova fiestra.