try another color:
Someso 6, 15008 A Coruña Tfno: 981282200

Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Transporte a mantemento de vehículos

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

Concurso proxecto “A Coruña Emprende” 2016

Solicitude de inscripción

CURSOS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL PARA DESEMPREGADOS A IMPARTIR NO CIFP SOMESO

O CIFP SOMESO tén previsto impartir próximamente ( mes de maio) cursos para desempregados segundo o plan AFD en concerto coa Consellería de Traballo. Os cursos ofertados son:

PINTURA DE VEHÍCULOS  518 horas INICIO PREVISTO 18/05/2016

CUBERTAS INCLINADAS 668 horas INICIO PREVISTO 24/05/2016

MECANIZADO POR ARRANQUE DE LABRA 638 horas INICIO PREVISTO  06/06/2016

SERVICIOS ESTÉTICOS DE HIXIENE, DEPILACIÓN E MAQUILLAXE 658 horas INICIO PREVISTO 23/05/2016

INSTALACIÓN DE MOBLES 628 horas PENDENTE

Estos cursos están asociados a certificados de profesionalidade de nivel 2 e os módulos impartidos son convalidables e inclúen prácticas en empresa.

As personas interesadas deben cumprir os requisitos de acceso a cursos de nivel 2 (CONSULTAR NO INEM). Para ser seleccionados deben  estar apuntadas nas respectivas oficinas de emprego como demandantes de calquera destos cursos,

Curriculum vitae para alumn@s y exalumn@s del CIFP SOMESO

Concocatoria de probas libres para obtencion de titulos de ciclos de formación profesional 2015/16

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior. Borrador da Orde e Calendario das probas 2016

Acreditación de competencias

Acreditación de competencias profesionais. Accede ó portal do CIFP Someso

NUEVO: publicada en DOGA la convocatoria 2016.

Publicación de listados definitivos. 11.04.2016

SESIONES GRUPALES DE ASESORAMIENTO. LUGARES Y FECHAS

Admitidos

Excluidos

Xornadas portas abertas proxectos de innovación

Bioconstrución Someso. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

Calendario escolar 2015-16

Anuario 2013-14 Anuario 2012-13

Anuario 2011-12

Anuario 2010-11 50 Aniversario
Magosto

Actividades do centro

Video 50 aniversario Premios INICIA 2013. IGAPE

O Conselleiro de Educación inaugura o Viveiro de Empresas

Fotos do viveiro

Si tés unha idea empresarial ou queres montar a túa propia empresa no CIFP Someso, contas con magnificas instalacións e asesoramento.

A través deste viveiro, por un período de dous anos os alumnos do centro poderán desenvolver –totalmente de balde- o seu proxecto de empresa, contando en todo momento co asesoramento de profesorado e doutros emprendedores. O viveiro pode ser utilizado tanto polo alumnado do propio centro como por titulados en outros centros educativos que remataran os seus estudos en ensinanzas postobrigatorias nos últimos 4 anos.

Para máis información contacta co Centro. 981282200 ou por correo electrónico cif.someso@edu.xunta.es

Concurso proxecto A Coruña Emprende 2015

AGUEIRO:  é unha plataforma en liña que a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) e a CCEOU da Xunta de Galicia, ofrecen aos centros educativos galegos como ferramenta para poder crear a súa propia comunidade educativa virtual onde poderá participar todo o profesorado e alumnado do propio centro.

Agueiro combina as funcionalidades de:
    Rede social
    Portafolio dixital educativo
    Espazo persoal de almacenamento na nube. ler mais

Informacion admision ciclos FP 2015-16

VALIDACIONS ENTRE MODULOS PROFESIONAIS (NOVEDAD)

Guía do alumnado curso 2015-16
AVISO PARA ALUMNOS/AS: Certificado de prevención de riscos laborais

O CIFP SOMESO recoñecido coa Certificación de Calidade ISO 9001

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria recoñeceu a labor dos 17 centros que integran a Rede de CIFP, leer mais

Visita do Presidente da Xunta de Galicia ó CIFP Someso no seu 50 aniversario

Galeria de imaxes en flickr

Galeria de imaxes

Aula virtual para alumnos do CIFP Someso

É unha plataforma de apoio ó profesor/a e o alumno/a que facilita o desenrolo das novas programacións e posibilita realización de exames, cuestionarios, foros, exe-learning, chats, apuntes, calendarios de aula, cualificacións, etc.

Recurso disponible para tódolos docentes do centro. Require coñecementos básicos de Moodle. Poñerse en contacto co administrador

Accede as ofertas de emprego por familias profesionais. empregocifpsomeso@gmail.com

Convocatoria bolsas FEUGA para os titulados en Formación Profesional.

Se eres recién titulado do sistema educativo de Galicia grazas a estas bolsas podes realizar practicas formativas en empresas mediante o programa de Becas de Formación Profesional (PBFP) de xeito que se facilite o teu acceso ó mercado laboral. Prema no enlace superior para acceder as bases.