try another color:
Someso 6, 15008 A Coruña Tfno: 981282200

Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Mantemento e servizos a producción

Transporte a mantemento de vehículos

Calendario escolar 2014-15

Informacion admision ciclos FP 2014-15

PROBAS LIBRES RESULTADOS DE AVALIACIÓN.

INFORMACIÓN XERAL

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

Información matricula

Acreditación de competencias

Acreditación de competencias profesionais. Accede ó portal do CIFP Someso

Unha vez rematado o proceso de avaliación de competencias profesionais, as distintas comisións de avaliación elaborarán un informe co resultado da devandita avaliación. O informe será remitido por carta aos interesados/ás ademais de recibir a comunicación oprtuna via web pola aplicación.
Este informe é unha comunicación e non un documento ou certificado de acreditación e vale para o caso de reclamacións.
Posteriormente via email ou carta emitiranse os certificados, un por cada UUCC. O prazo para a emisión destes certificados é de polo menos 6 meses.

FORMACIÓN OCUPACIONAL 2014

1.-Mantemento de elementos no estructurais de carrocerías de vehículos de 648 horas. Nivel 2.
DESARROLLANDOSE

2.- Pintura de vehículos de 518 horas. Nivel 2. DESARROLLANDOSE

3.- Xestión da produción en fabricación mecánica  de 368 horas. Nivel 3.
DESARROLLANDOSE4.-Produción en mecanizado, conformado e montaxe mecánica de 618 horas. Nivel 3.
DESARROLLANDOSE

MARATÓN  DE FUTBOL CIFP SOMESO.

GANADOR DO TORNEO 1º de CICLO MEDIO DE CARPINTERÍA E MOBLE

GRAZAS A TODOS E TODAS POR PARTICIPAR

Consulta en este enlace: equipos, fechas, ganadores anteriores ediciones etc

Guía do alumnado curso 2013-14

NOVO: Xornadas 2013

BIOCONSTRUCCIÓN. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

Anuario 2012-13 Anuario 2011-12

Anuario 2010-11

50 Aniversario Historia
Magosto

Actividades do centro  Video 50 aniversario

Premios INICIA 2013. IGAPE

AVISO PARA ALUMNOS/AS: Certificad  o de prevención de riscos laborais

O CIFP SOMESO recoñecido coa Certificación de Calidade ISO 9001

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria recoñeceu a labor dos 17 centros que integran a Rede de CIFP, leer mais

Visita do Presidente da Xunta de Galicia ó CIFP Someso no seu 50 aniversario

Galicia Skills 2012, Skill Coidados de beleza.

Galeria de imaxes en flickr

Galicia Skills 2012. Transporte e mantemento de vehículos

Galeria de imaxes

Aula virtual para alumnos do CIFP Someso

É unha plataforma de apoio ó profesor/a e o alumno/a que facilita o desenrolo das novas programacións e posibilita realización de exames, cuestionarios, foros, exe-learning, chats, apuntes, calendarios de aula, cualificacións, etc.

Recurso disponible para tódolos docentes do centro. Require coñecementos básicos de Moodle. Poñerse en contacto co administrador

Accede as ofertas de emprego por familias profesionais. empregocifpsomeso@gmail.com

Convocatoria bolsas FEUGA para os titulados en Formación Profesional.

Se eres recién titulado do sistema educativo de Galicia grazas a estas bolsas podes realizar practicas formativas en empresas mediante o programa de Becas de Formación Profesional (PBFP) de xeito que se facilite o teu acceso ó mercado laboral. Prema no enlace superior para acceder as bases.

Premios Idea 2011 O conselleiro de Educación entrega os Premios FP Idea 2011 aos mellores proxectos empresariais e ideas innovadoras. O CIFP Someso obtén premios. Ver fotos do evento
Videos promocionais

Gala Loreal