Admisión alumnado curso 2024-2025

Desde o día 1 e ata o 20 de marzo, permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2024/25, para todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como para aqueles alumnos de Educación Infantil, Educación Primaria e ESO que desexan cambiar de centro escolar sempre que haxa prazas dispoñibles.

Estas solicitudes de admisión poderanse presentar a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) ou de forma presencial na secretaría do centro educativo.

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR: Xunto coa solicitude debidamente cuberta e asinada, deberase presentar:

- Libro de familia ou documento equivalente onde figuren o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

- Fotocopia do DNI da/o alumno/a e os demais membros da unidade familiar.

- En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a patria potestade e a custodia.

- En caso de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, documentación xustificativa e a súa avaliación psicopedagóxica inicial.

- No caso de proceder de 5º ou 6º de educación infantil ou dalgún curso de primaria e secundaria, deberán achegar tamén a certificación académica do centro de procedencia.

Para calquera dúbida sobre a admisión de alumnado, poden consultar na secretaría do centro chamando ao 881880709.

RELACIÓN PRAZAS VACANTES ALUMNADO CURSO 2024/2025

INFANTIL

4º INF. : 20

5º INF. : 16

6º INF. : 11

PRIMARIA

1º EP : 4

2º EP : 5

3º EP : 0

4º EP : 0

5º EP : 0

6º EP : 2

SECUNDARIA

1º ESO : 17

2º ESO : 4

3º ESO : 14

4º ESO : 14

O nº de postos escolares por unidade reservados ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo no primeiro curso de cada etapa (4ºinfantil,1º primaria e 1º secundaria obrigatoria) será de 3.

Publicación das listaxes provisionais e definitivas do alumnado admitido e non admitido:

• As listaxes provisionais publicaranse o día 25.04.2024. O prazo de reclamación contra as listaxes provisionais será do 26.04.2024 ata o 03.05.2024. As listaxes definitivas publicaranse o día 15.05.2024. As listaxes provisionais e definitivas poderanse consultar a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) empregando a Chave365 ou o certificado dixital e tamén no taboleiro de anuncios do Centro.

Prazos para formalizar a matrícula:

•  En infantil e primaria: Do 20.06.2024 ata o 30.06.2024

•  En ESO: Do 23.06.2024 ata o 07.07.2024

Normativa aplicable:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022 e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.