Complementarias

Conferencia do catedrático en Xeoloxía Juan Ramón Vidal Romaní

O venres 21 de maio visitounos o profesor emérito Juan Manuel Vidal Romaní, da Universidade da Coruña, para ofrecer unha conferencia en primeiro da ESO sobre a xeoloxía da cortorna do centro, así como unha visita á praia de Laxe.

Coidado do Entorno

SON ALGO MÁIS QUE PEDRAS

Dende o CPIP Cabo da area de Laxe, e en relación ao proxecta que se traballa no centro, elaboramos uns carteis a favor de coidar e preservar o entorno  dos Penedos de Traba e Pasarela.

Dicir que non estamos en contra da enerxía eólica, pero si da colocación de aeroxeradores preto dun espazo xeomorfolóxico único declarado pola Xunta Paisaxe Protexida e dunha zona de especial importancia para as aves como é a lagoa de Traba.

Cremos que os Penedos e a súa contorna é un dos espazos próximos que ofrece un gran patrimonio natural e paisaxístico ( penedos, lagoa, praia, vistas...) para desfrute e proveito por parte da nosa rapazada tanto das xeracións actuais como das futuras.

Saída "Nuestro planeta"- 1º e 2º primaria

O alumnado de 1º e 2º de educación primaria visitou a Sede da Fundación A Coruña este xoves 21 de novembro con motivo da exposición "O noso planeta".

Este traballo fotográfico tenta concienciar sobre a problemática á que se enfronta o planeta pola acción do ser humano: plásticos, quencemento global, contaminación, etc.

Da man de Laura e un conto mergullámonos na beleza natural do planeta Terra para reflexionar sobre o impacto da nosa actividade, así como a necesidade inminente de incorporar a sustentabilidade á nosa forma de vida.

Finalizamos a visita cun obradoiro.

Podedes ver as fotográfias da saída no seguinte enlace:

SCRAPBOOKING EN ROMA

O pasado mes de maio o alumnado de 4 ESO tIvo a enorme sorte de pasar uns días en Roma e incluso se permitiron visitar Florencia. Pero a viaxe encerraba unha pequena trampa: á volta tiñan que presentar un cuaderno de bitácora redactado en lingua castelá e en inglés, narrando experiencias e anécdotas.

O resultado non puido ser mellor!

Preme na imaxe para velo:

Enquisa do Plan Proxecta "Paisaxe e sustentabilidade"

Premer na imaxe para cubrir a enquisa do Plan Proxecta

Paisaxe e Sustentabilidade

Cabo da Area en Italia

O alumnado de 4º de ESO disfrutou,e moito, do 14 ao 18 de maio da súa viaxe final de etapa que esta vez tivo como destino Italia. Catro días intensos en Roma onde visitaron todos os lugares históricos de interés (Basílica de S. Pedro, Capela Sistina e Museos Vaticanos, Coliseo, Foro Romano e Palatino, Panteón, etc), disfrutaron das prazas e as súas fontes (Piazza Navona, Praza de España, Fontana de Trevi, Piazza del Popolo...), pasearon polas distintas zonas (Trastévere, Praza da República, Quirinal...).

MATERIAL DA CHARLA "NAVEGA CON RUMBO"

XA ESTÁ DISPOÑIBLE APRESENTACIÓN DA CHARLA QUE IMPARTÍU ADRIÁN BRAÑAS O XOVES 24 DE MAIO

AO ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA E DE 1º E 2º DE ESO. CREMOS QUE É DE INTERESE PARA TODA A COMUNIDADE

EDUCATIVA. PREMENDO DA IMAXE ACCÉDESE Á PRESENTACIÓN.

Visita e taller no Museo de Belas Artes (A Coruña) - Secundaria

MUSEO DE BELAS ARTES (Venres 13 de abril)

O alumnado de secundaria desprazouse ao MUSEO DE BELAS ARTES  da Coruña para desenvolver actividades complementarias (visita + taller) relacionadas coas artes:

"As mulleres no Museo" (1º  e 2º ES)

"Os gravados de Goya" (3º e 4º ESO)

Premendo na imaxe se pode acceder ás fotografías das actividades.

A IV SEMANA CULTURAL EN IMAXES

AQUÍ ESTÁN OS ENLACES AS IMAXES DA SEMANA CULTURAL POR ACTIVIDADE E ETAPA