blogue demarta.arbones

Bolsas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Publicada a convocatoria de bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2024-2025.

Prazo de presentación de solicitudes: do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024

Obradoiro "NoEnRedes"

O pasado 19 de outubro, o noso alumnado de 2º de ESO participou no Programa “No enRedes” da Asociación Alborada, adicado á prevención de riscos derivados do uso inadecuado das TRIC (Tecnoloxías da relación, información e comunicación).

O obradoiro impartido no noso centro estivo centrado no bullying, acoso escolar, mensaxes de odio e UNATRIC e tivo como principais obxectivos a identificación dos riscos e vantaxes das TRIC, a adquisición de pautas de conduta para evitar o uso inadecuado das mesmas, e a adquisición e mantemento de comportamentos e hábitos saudables cara ao benestar físico e psicolóxico do noso alumnado.

Programa "Que non te líen, ti elixes"

O pasado 25 de outubro, o noso alumnado de 3º e 4º de ESO participou no Programa “Que no te líen, ti elixes” co principal obxectivo de favorecer a orientación vocacional libre de estereotipos na elección de itinerarios formativos enfocados nos ciclos de formación profesional con menor presenza de mulleres.

O alumnado gozou dun obradoiro moi aplicado, combinando actividades teóricas e prácticas, e onde tiveron a oportunidade de coñecer e charlar un tempo con Lidia González, patroa de altura, piloto da mariña mercante e capitá de pesca, e así coñecer a súa formación e experiencia e consultar todos as súas dúbidas e curiosidades.

Bolsas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Publicada a convocatoria de bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2023-2024.

Prazo de presentación de solicitudes: do 8 de maio ao 20 de setembro de 2023.

Visita a EDUGAL do alumnado de 4º de ESO

O xoves 27 de outubro, o noso alumnado de 4º de ESO acudiu a EDUGAL, ao XI Salón de Educación e Formación en Galicia, tratándose dunha feira que axuda aos estudantes a decidir sobre o seu futuro formativo e profesional.

No devandito salón, puideron atopar unha ampla oferta de centros educativos e formativos, empresas e entidades que dan resposta ás necesidades de formación do estudante que necesita elixir o centro no que formarse para acceder ao mercado laboral.

Bolsas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo 2022-2023

Presentación de solicitudes: Do 19 de maio ao 30 de setembro de 2022

Enlace: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

Punto Laranxa contra o acoso escolar