DESPEDIDA DA XEFA DO DEPARTAMENTO

Despois de levar 21 años neste centro educativo, deixo o CPI dos Dices con gran tristeza e con gran alegría.

Alegría, porque os cambios son necesarios na vida das persoas, e 21 anos, son moitos anos.

E tristeza, porque foron moitos os bos momentos vividos coas compañeiras e compañeiros, e sobre todo, coas alumnas e cos alumnos.

Coido que moitas veces, en lugar de ser eu a profesora, foron as miñas alumnas e alumnos quenes me ensinaron a min. E eses aprendizaxes, foron os mais importantes, porque fixeron de min mellor persoa e mellor docente.

De pequena, non tiña ningunha intención de dedicarme a esta profesión. Despois de tantos anos, estou convencida que non a cambiaría por nada. Esta experiencia fixome crecer e deume moitas satisfaccións.

Botareivos moito de menos.

Unha aperta moi grande.

Susana R. A.