Admisión alumnado 2023/24

A información relativa ao procedemento de admisión alumnado pode consultarse no documento adxunto

Documentación para a solicitude dos servizos complementarios

Os documentos para facer as solicitudes dos servizos de transporte e comedor escolar e son os seguintes:

Servizo de Comedor:

Servizo de transporte escolar:

FONDO SOLIDARIO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022-2023

Publicada a orde para solicitar as  axudas para material escolar e  Fondo Solidario de libros texto para o curso 2022-2023.

Resumo da orde pinchando aquí

Prazo do 19 de maio ata o 20 xuño

SOLICITUDE DE COLABORADORAS/ES PARA O COMEDOR ESCOLAR 2021-2022

Se queres participar como colaboradora ou colaborador no Comedor Escolar, xa podes anotarte no cole de horario de 9:00 a 13:00 de luns a venres ata 31 de xullo.

Necesita cubrir oa solicitude que atoparás no seguinte enlace e entregar o número de conta do banco .

Impreso solicitude colaboración

ABERTO PRAZO SOLICITUDE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR

ÁBRESE O PRAZO DE SOLICITUDE DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022, RECOMÉNDASE PEDIR CITA E TRAER OS DOCUMENTOS CUBERTOS TRAS DESCARGALOS  NOS SEGUINTES ENLACES:

SOLICITUDES COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR

Ábrese o prazo, do 1 ao 10 de xullo, para solicitar os servizos complementarios de Comedor e Transporte para o vindeiro curso escolar. Os modelos están nos enlaces seguintes:

Solicitude Comedor

Autodeclaración

Solicitude Transporte

As solicitudes pódense presentar telemáticamente no correo do centro ou presencialmente, para o que hai que solicitar cita previa no teléfono 881866890.

AVISO

Participámoslles que o horario de atención ao público no mes de XULLO, será de 9:30 a 13:00 horas, de luns a venres.

Informarlles tamén, que para calquera trámite administrativo que precisen facer, deberán pedir cita previamente, chamando ao telefóno 881 86 68 90.

A Dirección.