E.D.L.G., Educación física, Educación Plástica e Visual, Francés, Historia, Inglés, Lengua Castellana, Lingua Galega, Linguas clásicas, Linguas estranxeiras, Matemáticas, Medio Ambiente, Música, Naturais, Orientación, Relixión Católica, Tecnoloxía

PROXECTO DIDÁCTICO ANTONIO FRAGUAS: ¨OS NOMES DA TERRA, OS NOMES DA XENTE¨

O volume impreso co traballo Proxecto Didáctico Antonio Fraguas "Os nomes da terra, os nomes da xente", desenvolvido polo EDLG do CPI A Picota de Mazaricos, compleméntase con estes elementos dixitais:

Mapa interactivo do concello de Mazaricos, coas correspondencias entre nomes de lugar e apelidos do alumnado do CPI A Picota.

Mapa dos concellos sobre os que se realizou o estudo e listaxe de coincidencias entre nomes de lugar e apelidos do alumnado do CPI A Picota.

Documento da investigación en formato dixital.

Documento da investigación en formato dixital para a súa descarga.