DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ 2014

Imaxe de biblioip

Para conmemorar o 30 de xaneiro o Día Escolar da Non Violencia e da Paz imos aprender moitas cousas sobre a vida de Nelson Mandela.

Aquí tedes unha pequena biografía, que podedes consultar premendo sobre a imaxe.

E para os máis pequenos podedes consultar este enlace:

As actividades que realizamos o día 30 foron as seguintes:

Shosholoza:

Esta canción é unha canción tradicional do sur de África. As orixes de Shosholoza remóntase á época das minas de ouro e diamantes de Sudáfrica. Cantábana os traballadores que se desprazaban en tren moi lonxe dos seus fogares de camiño ás minas, nunha época mandada pola explotación e a inxustiza duns cantos sobre a maioría.

A maior parte da súa letra está en zulú, unha das linguas oficiais de Sudáfrica. Fíxose coñecida grazas ao Mundial de Rugby que organizou Nelson Mandela en 1995.

E aquí tedes o baile que fixeron os alumnos de infantil e primaria cos seus profesores.