Skip to Content

Novas

Escola de Familias

A educadora familiar do concello propocionou ao Departamento de Orientación información relativa á programación da Escola de Familias para este curso escolar, un  programa que nos parece interesante e do que vos deixamos o seguinte enlace para que poidades acceder a todo o programa e proceso de inscrición.

https://sansadurnino.gal/o-concello-reedita-o-programa-escola-de-familias-que-xa-ten-abertas-as-preinscricions/

 

 

PROBAS DE ACREDITACIÓN DE COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

Resolución do 29 de setembro de 2023, pola que se regula a xestión de probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras para o alumnado que curse estudos en centros públicos no curso 2023/24.

O obxectivo principal é acreditar a competencia en lingua estranxeira do alumnado nos niveis B1, B2 ou C1. As probas están destinadas a alumnado de bacharelato e 4º de ESO. O alumnado candidato deberá presentar por escrito un compromiso individual de aceptación para presentarse ás probas, asinado pola familia.

O prazo para presentar o compromiso individual na secretaría do centro (non se admitirán compromisos por correo electrónico) remata o 3 de novembro.

Para ir ao texto da resolución ou ao compromiso clica nos seguintes enlaces:

RESOLUCIÓN 29 DE SETEMBRO 2023

COMPROMISO

NORMAS DE ORGANIZACIÓN DIARIA

A continuación, no seguinte arquivo que podedes ler e descargar, deixámosvos unha seria de normas diarias que permitirán unha mellor xestión organizativa do centro e de toda a comunidade educativa.

Actividades "Multiobradoiro" no tempo de lecer do comedor.

O alumnado de Infantil e Primaria durante este curso escolar 22-23 puideron desfrutar e realizar diferentes actividades/obradoiros no seu tempo de lecer do comedor. Algunhas delas, relativas á preparación de platos fríos, podedes velas clicando no seguinte enlace.

https://drive.google.com/drive/folders/1Z0ns2vG1p29d-Xpaw14be8leqVPuktFR?usp=drive_link 

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas de libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020

No curso 2019/2020 o Fondo solidario de libros de texto estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º de Primaria e 3º e 4º de ESO. En 1º e 2º de educación primaria haberá as axudas para a adquisición de libros de texto. No caso do material escolar, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en toda a Educación Primaria e ESO.

 O alumnado matriculado nos cursos de 5º e 6º de E.Primaria e 1º e 2º de ESO incluídos no Proxecto deEducación dixital (EDIXGAL) están excluídos da participación no fondo solidario de libros de texto. No obstante poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.

O prazo para a presentación das solicitudes dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019, inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,https://sede.xunta.gal .

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Neste caso a solicitude será única para todos os fillos admitidos no mesmo centro.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES:

Listaxes provisionais de admitidos :2 7 de xuño.

Reclamacións ás listaxes provisionais :28 de xuño e 1 de xullo.

Listaxes definitivos: Educación primaria : 3 de xullo Educación secundaria : 13 de setembro

Os libros das listaxes definitivas serán entregados os primeiros días do curso

ENTREGA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Primaria e Secundaria con matrícula ordinaria (aprobados en xuño): do 4 ao 10 de xullo

Secundaria con matrícula Extraordinaria(pendentes para setembro): do 16 ao 18 de setembro

ANEXOS I – II. Solicitude

Distribuir contido


by Dr. Radut