DÍA DA CIENCIA-5 DE MAIO

O próximo xoves 5 de maio celebraremos no colexio unha xornada dedicada a amosar o que se leva facendo na ESO todo este curso relacionado coas ciencias. Os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e química, Matemáticas e Tecnoloxía exporán unha serie de experiencias do máis variado. Serán os propios alumnos e alumnas os encargados de facelo. Ao longo da xornada todo o alumnado irá pasando polos diferentes estands para entender algo mellor cada investigación.

Recomendamos que esteades atentos porque haberá unha serie de preguntas de diferente dificultade coas que, se as respondedes ben, podedes gañar un vale de 30 euros para gastar nun importante comercio da zona.

Non o fagas só polo diñeiro. Recomendámosche que prestes atención porque os que cho van contar son os teus compañeiros, e o que che van contar é a labor que eles fixeron co seu esforzo e interese.

Esperamos que a xornada sexa un bonito broche de ouro a todo un ano de traballo.

DÍA DA CIENCIA-5 DE MAIO

image | by Dr. Radut