Aliméntate ben

O noso centro, dentro do Plan Proxecta do curso 19/20, participa no proxecto Aliméntate ben. O título do noso proxecto para este curso 19/20 é:  "Sabores da terra e do noso mar"

Dentro do proxecto, levaremos a cabo unha serie de experiencias educativas  encamiñadas a concienciar ao alumnado da importancia de ter uns bos hábitos alimenticios, adquirir coñecementos sobre os alimentos que consumen frecuentemente, analizar eses alimentos e a súa presenza na pirámide alimentaria, as clases de alimentos e a súa composición. A información nutricional permitiralles diferenciar e analizar se eses alimentos son ou non saudables, tomando consciencia de que alimentos deben reducir o consumo e cales deben introducir na súa dieta. O centro, repetindo a experiencia doutros cursos, distribuirá froita a todo alumnado durante o tempo de recreo. Ademais, ao dispoñer de comedor escolar con cociña propia, analizaremos os menús xa que, como usuarios do mesmo, o alumando terá unha grande motivación. Con relación á alimentación saudable, afondaremos nas características do ecosistema mariño, realizando traballos e analizando a acción humana tanto positiva como negativa sobre o mesmo, e diferenciarémolo da paisaxe terrestre que temos máis próxima coma habitantes de zona rural do interior de Galicia.