Reflexións 8M

Día da árbore

No día da árbore plantamos no centro unha maceira. Que gañas de que medre para probar as mazás!

Punto limpo móbil

Coa colaboración económica da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, os concellos de Moraña, Portas e Campo Lameiro poñen en marcha un punto limpo móbil conxunto. Este punto limpo móbil percorrerá as diferentes parroquias, cuns horarios e puntos prefixados, co fin de que a veciñanza poida depositar os pequenos residuos domésticos para os que non existen colectores na vía pública.

Hoxe pasaron polo noso centro para explicar ao alumnado o seu funcionamento e, durante unha semana, este punto limpo móbil estará no recinto. Se tedes papel, vidro, cartuchos de impresora, aerosois, envases de pinturas e vernices, lámpadas e tubos fluorescentes, pilas ou baterías de electródomésticos, acercádevos ao centro para depositalos.

Lembrade, a reciclaxe é un xesto sinxelo co que contribuímos á mellora do medio ambiente.

Graduación 20/21

Clicar aquí.

Bolos para a paz

Traballo realizado polo alumnado do CPI Plurilingüe Santa Lucía para o Día da Paz.

Especial fin de ano do CPI Plurilingüe Santa Lucía

Eurovisión na casa.

Toda a información aquí.

Como o levas? (3)

8 de marzo de 2020. Día internacional da muller.