Patios e recreos 2022

Os recreos este curso escolar foron un espazo de xogo moi divertido e cambiante.

Cada vez que os protocolos por mor do covid se modificaban ....era xenial. Primeiro flexibilizaron e permitían que nenas e nenos puidesen xogar sen máscara  no exterior e despois xuntándose co alumnado de diferentes cursos por todos os patios do centro educativo...... FOI UN REENCONTRO EMOCIONANTE para o alumnado e para o profesorado xa que desfrutamos de velos tan felices xogando xuntas e xuntos nos recreos.

Este curso escolar continuamos igual que o curso pasado con xogos populares no tempo  de lecer coma cordas, gomas, aros, xogos de mesa, ademais dos tipies, caixas de construción, hamacas, columpios, argolas para calistenia......

Álbum: Sen categoría -> Patios 2022