CALENDARIO DE PROBAS DE RECUPERACIÓN DE MATERIAS PENDENTES ESO

02/05/2024 14:50

Plantando árbores con pinceis

O xoves, 4 de abril, o alumnado de 5º e 6º de primaria e da ESO estiveron "Plantando árbores con pinceis". Realizaron un obradoiro de bolsas de tea e pintaron un mural na aula de 4º ESO.

Programacións Didácticas 2.º ESO curso 2023-24

21/03/2024 16:21

Novos capítulos no Son da Baña

14/05/2022 10:04
Europe/Madrid

O alumnado de 1º de ESO ven de publicar novos capítulos do programa A Baña Investiga, o resultado das súas investigacións realizadas na materia Investigación e Tratamento da Información.

O traballo de todo o proceso: guión, locución, edición e montaxe foi realizado integramente polo alumnado.

Aquí vos presentamos:

Os arrecifes de coral de Amparo, Anna, Antía e Saray:

Alumnado de 2º de ESO premiado no programa Atrévete 2020-2021

07/06/2021 20:38
Europe/Madrid

Anxo Areán Recarey e Paula Ferreiro Noya, alumnos de 2º de ESO, veñen de resultar premiados coas súas propostas para o concurso Atrévete a ter unha idea dentro do Programa Eduemprende 2020-2021

O PROXECTO "FACENDO ESCOLA" PREMIADO NO V CONCURSO DE TRABALLO POR PROXECTOS

29/01/2019 16:54
Europe/Madrid

O proxecto Multimedia FACENDO ESCOLA desenvolvido polo alumnado de 2º de ESO en colaboración coa Biblioteca Escolar ven de ser recoñecido no V Concurso de Traballo por Proxectos  convocado pola Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación.
Felices e orgullosos de que este traballo pola recuperación da nosa historia e o noso Patrimonio fose merecedor deste premio, queremos dar as grazas a todos os que o fixeron posible: veciños, familias, amigos, profes e a nosa mestra en audiovisual e multimedia, Cristina de la Torre.

Se aínda non coñeces a nosa web, xa estás tardando, é unha web de premio: https://facendoescola.atavist.com/

equipo rodaxe Facendo Escola

O equipo de rodaxe, despois dunha longa tarde de traballo.

PARTICIPACIÓN NO CONCURSO DO DÍA DO PATRIMONIO

29/11/2018 16:27
Europe/Madrid

Hoxe queremos mostrarvos a proposta de rehabilitación da escola republicana de Nantón que foi elaborada polo alumnado de 2º de ESO e presentada ao Concurso do Día do Patrimonio organizado pola Escola Superior de Conservación e Restauración de BBCC de Galicia.

A súa proposta non resultou premiada, pero si que foi recoñecida a calidade do traballo e o alumnado que a deseñou foi convidado a visitar a Escola de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Pontevedra.

Nesta presentación podedes coñecer o seu traballo:

CONCURSO PATRIMONIO de Mar Sueiro

1º PREMIO NO VIII CONCURSO INCUBADORA DE SONDAXES E EXPERIMENTOS

15/06/2018 18:13
Europe/Madrid

Ás veces o traballo innovador, exhaustivo e comprometido que se realiza nas aulas dun xeito silencioso faise visible cando se recibe a merecida recompensa dun premio.

Hoxe os alumnos de matemáticas de 2º de ESO desfrutaron da emoción de participar na fase final do VIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos organizado pola SGAPEIO

Acudimos á Facultade de Matemáticas, nerviosxs e emocionadxs de poder presentar en público o resultado do proxecto desenvolvido por Sarai, Alba, Noa e Carlota: "A diversidade da orde". Experimento que xurdiu a partir da crenza de que as mulleres son máis ordenadas e colaboradoras na casa que os homes. Para iso as alumnas investigadoras realizaron diferentes probas a partir das cales puideron extraer conclusións medibles e demonstrables. Imaxinades cal foi o resultado??

O proxecto foi galardoado co 1º Premio na Categoría de 1º e 2º de ESO.

Así mesmo, a investigación de Diego e Adrián sobre a presenza das mulleres na prensa deportiva "O diario non falaba de min" obtivo unha mención especial nesa mesma categoría.

Neste vídeo tedes a reportaxe gráfica dunha mañá emocionante e inesquecibel. Parabéns a todos, gañadores, participantes e a Paula, a profe de mates!!!