Proceso de admisión de alumnado 2020-2021

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO PARA O CURSO 2020-21

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

1) Anexo II : o formulario normalizado (ED550B) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación «admisionalumnado» e descargable como adxunto nesta mensaxe.

• As solicitudes de admisión, presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

• Tamén se poderán presentar de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción.

Cada solicitante presentará unha única solicitude asinada polos dous proxenitores ou polos titores legais . A solicitude entregarase no centro que se solicite en primeiro lugar.

2) DNI ou libro de familia, para acreditar a data de nacemento. Certificado de escolarización, en casos de traslado de centro.

3) DNI do pai e da nai ou dos titores legais.

4) Volante de empadroamento.

• Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.a.e. achegarán a documentación pertinente.

TODA A DOCUMENTACIÓN DEBERÁ SER ORIXINAL OU COPIA COTEXADA

O Consello Escolar do C.R.A. de Bergondo, acordou establecer o seguinte criterio complementario de centro:

ANEXO_ed550b_g.pdf1.01 MB