Publicación provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 24-25

Todas as reservas de matrícula presentadas foron aceptadas na escola solicitada, e aquelas nas que non e foi preciso buscar outra polo elevado número de alumnos nesa escola, xa se lles comunicou e se lles confirmou a escola correspondente.

Lembrade que entre o día 20 e 30 de Xuño convocaremos unha reunión informativa onde tamén levaremos a cabo a "Formalización da matrícula".

Continuamos recibindo solicitudes de matrícula "fora de prazo", polo que se aínda non solicitaches praza non o dubides e contáctanos para recibir máis información ao respecto, xa que aínda estás a tempo de facelo.

MOITÍSIMAS GRAZAS EN NOME DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CRA POLA CONFIANZA DEPOSITADA NO NOSO CENTRO!

CRA MESTRE MANUEL GARCÉS - "MÁIS QUE UN COLE"

ADMISIÓN CURSO 2024-2025

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES ESTÁ ABERTO DENDE O VENRES 1 AO MÉRCORES 20 DE MARZO

As solicitudes de admisión (formulario ED550B) podedes recollelas na sede do CRA, onde vos indormaremos de todos os trámites necesarios. Tamén podedes contactarnos mediante o correo electrónico cra.tominho@edu.xunta.gal ou chamando ao 986 622775.

Se queredes tamén podedes realizar todos os trámites a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ e presentar a documentación mediante a Sede Electrónica da Xunta de Galicia ( Precisaredes Chave 365 ou Certificado Dixital).

Vacantes ofertadas - Ver arquivo adxunto

PROTOCOLO COVID DO CENTRO

Como documento adxunto tedes o Protocolo Covid do Centro, que agardamos sexa de axuda para aclarar as dúbidas que teñades. De tódolos xeitos, e como xa sabedes, estamos á vosa disposicón para o que precisedes.

CRA Mestre Manuel Garcés - "Máis que un cole"

MATRICULA PARA O VINDEIRO CURSO

INFORMAMOS DE QUE TODO O ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO NO NOSO CENTRO FOI ADMITIDO E ASIGNADO NA AULA ESCOLLIDA.

A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA A LEVAREMOS A CABO TAL E COMO RECOLLE A NORMATIVA ENTRE OS DÍAS 1 E 10 DE XULLO.

Programación Xeral Anual e Programación didáctica

Adxuntamos a nosa Programación Xeral Anual e a programación didáctica para que poidades consultala cando o precisedes

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2019/2020

De acordo cos prazos establecidos na Orde do 25 de Xaneiro de 2017 que modifica a Orde de 12 de marzo de 2013, polo que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición,

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) ou a través da aplicación (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) no menú:

Solicitudes-Solicitudes de reserva-Crear solicitude de reserva

IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe entre o 1 e o 15 de febreiro.

**De non entregar este documento no prazo establecido enténdese que se renuncia á praza no centro de adscrición.

(No Anexo I aparece o formulario de reserva de praza)

PROCESO ADMISION CURSO 2020/2021

Normativa aplicable:
Orde do 25 de Xaneiro do 2017, que modifica a Orde do 12 de Marzo de 2013, polo que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado. https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20170201_admision.pdf
Orde do 12 de Marzo de 2013 polo que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2013/20130315/AnuncioG0164-120313-0006_gl.html

As reservas de praza poden xestionarse na aplicación admisiónalumnado seguindo esta ruta "solicitudes-admisión-crear", ou directamente na sede do CRA.
O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN SERÁ DO 1 AO 23 DE MARZO

ABERTO PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2015/2016

PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2015/2016

Poñemos en coñecemento dos pais/nais con  nenos para escolarizar que se abre o período  de prescripción para solicitar praza no CRA MESTRE MANUEL GARCÉS. Éste abrangue dende o día  1  Ó 20 DE MARZO de acordo coa ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 que regula o procedemento de admisión

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA FORMALIZA-LA MATRÍCULA

- Solicitude de ingreso que facilita o Centro a encher na propia dirección do centro.

- Catro fotografías tamaño carné.

- Certificado Médico.

- Fotocopia da Cartilla da Seguridade Social (co orixinal).

- Fotocopia do boletín de vacinas ( co orixinal para cotexalo).

- Fotocopia do Libro de familia (co orixinal para poder cotexalo).

- Fotocopia do DNI dos pais (e do alumno/a se ten) e orixinal para cotexalo.

PRESENTACION DE DOCUMENTOS

A documentación requerida será presentada na  Sede do Colexio Rural Agrupado, polo pai, nai  ou titor legal do nen@, presentado o D.N.I. dos pais ou titores.

O Horario de atención ó público será:

DE LUNS, MARTES E VENRES de 11 a 14:00 horas

MÉRCORES de 11 a 12