Responder ó comentario

INFORMACIÓN ANPA PARA CURSO 2019-20

A Asociación de Nais e Pais de Alumnos/as (ANPA) Arquitecto Palacios é unha entidade sen ánimo de lucro. O seu obxectivo é xestionar e fomentar cualquera actividade de interese para a comunidade educativa da Escuela de Educación Infantil As Dunas e o CPI Arquitecto Palacios. A Xunta Directiva está formada por nais e pais de tódalas etapas educativas, dende infantil ata secundaria.

Para máis información sobre os membros que a conforman, sobre como facerte socio, cales son as actividades extraescolares, festas escolares, excursións, etc. preme no arquivo adxunto.

20190918-INFORMACIÓN-ANPA-PROVISIONAL-2019-2020.pdf825.72 KB

CAPTCHA
Esta pregunta é para comprobar que vostede é unha persoa e prever o envío automático de lixo.
9 + 7 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.