PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

MATRÍCULA: CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2015-2016)

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Ferrol. (A matrícula oficial está regulada pola circular de matrícula)

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

CALENDARIO PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Alumnado oficial, CALC e CUALE:

Calendario probas de certificación alumnado oficial (convocatoria de xuño e setembro)

Alumnado libre:

Calendario probas de certificación alumnado libre (só convocatoria de xuño)

Consultar convocatoria información específica sobre probas escritas e orais na sección do departamente correspondente.

GUÍAS DAS PROBAS:

XA PODEDES VER OS VIDEOS DE EOIVISIÓN 2015!!!

Para acceder ide á sección Alumnado - Xornadas Culturais na columna da dereita.

Curso de italiano básico no verán.

Información na sección da asociación L'Armata Brancaleone, columna dereita.

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.