PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

15 de setembro Inauguración do curso Salón de actos 16.30

Presentación nivel avanzado

IMPORTANTE:

O alumnado deberá ter en conta o día da semana e hora que ten clase para comezar o curso.

Se o día da presentación non ten clase, a presentación farase o día inmediatamente posterior.

Presentación nivel intermedio

Presentación nivel C1

Presentación nivel básico

HORARIOS: Pode consultar AQUÍ as aulas de cada grupo

NOVO PRAZO DE PREINSCRICIÓN PARA BÁSICO 1 DE TODAS AS LINGUAS

ATENCIÓN:

O ALUMNADO DE BÁSICO 1, QUE FOI ADXUDICADO EN XULLO, PERO QUE NON FORMALIZOU A MATRÍCULA, PODE FACER UNHA NOVA PREINCRICIÓN DO 13 AO 25 DE SETEMBRO

NOVIDADE:

PRAZO EXTRAORDINARIO DE PREINSCRICIÓN PARA BÁSICO 1

DE TODAS AS LINGUAS

DO 13 AO 25 DE SETEMBRO

1. Preinscrición. Para preinscribirse debe acceder á aplicación de preinscrición e seguir as instrucións. É importante que recorde o contrasinal de acceso e que cubra todos os datos que se lle piden, pois serán os que figuren no seu expediente. Pode modificar a súa preinscrición cantas veces queira ata o remate do seu período de preinscrición.
  2. Adxudicación de prazas. 26 de setembro. Accedendo á mesma aplicación de preinscrición, comprobar se foi admitido/a.
  3. Reserva de praza. Unha vez admitido/a, deberá reservar a súa praza desde a mesma aplicación en liña e pagar as taxas correspondentes.
  4. Formalización da matrícula. 29 e 30 de setembro, deberá presentar a documentación de matrícula na secretaría do centro. A matrícula non será efectiva ata que non complete este paso.

CONVOCATORIA CURSOS CELGA E LINGUAXE ADMINISTRATIVA

POR RAZÓNS ALLEAS AO CENTRO NON SE PODERÁN PUBLICAR AS LISTAXES DE ADMITIDOS NOS CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA E NOS CURSOS PREPARATORIOS CELGA ATA O PRÓXIMO VENRES DÍA 19 DE SETEMBRO.

Aberto prazo de matrícula de CELGAS e LINGUAXE ADMINISTRATIVA: Toda a información está no DOG do 27 de agosto de 2014

NOTA: ofértanse 25 prazas para cada un. Se hai máis solicitudes que prazas farase un sorteo para determinar a letra do primeiro apelido a partir da que se fará o listado de admitidos.

Datas de presentación das solicitudes:

• Do 28 de agosto ata o 12 de setembro NA SECRETARÍA DA EOI (para cursos que se celebrarán de outubro á xaneiro).
  • do 15 de decembro ao 16 de xaneiro de 2015 (para os cursos que se celebrarán de febreiro a maio)

Documentación:

Linguaxe administrativa MEDIO:

• Solicitude. Premer aquí
  • Xustificación de ser persoal da administración pública galega
  • Posuir un dos seguintes títulos
    • CELGA 4
    • Curso de iniciación e perfeccionamento de lingua galega
    • Curso básico para o personal da Administracion e Xustiza
    • Curso básico de linguaxe administrativa sanitaria

Linguaxe administrativa SUPERIOR

• Solicitude. Premer aquí
  • Xustificación de ser persoal da administración pública galega
  • Posuir un dos seguintes títulos
    • Curso medio de linguaxe administrativa medio
    • curso medio de linguaxe xurídica galega ou calquera dos equivalentes no publicado no punto 2 do artigo 5 da orde do 13 de xuño de 2011.

CELGA 3 e 4

PREINSCRICIÓN CURSO 2014-2015

PARA CONSULTAR A TÚA PREINSCRICIÓN PREME AQUÍ

CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2014-2015)