PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

PREINSCRICIÓN CURSO 2014-2015

PARA CONSULTAR A TÚA PREINCRICIÓN PREME AQUÍ

HORARIO DE VERÁN

PARA CONSULTAR O HORARIO DE APERTURA DA ESCOLA DURANTE O VERÁN, PREME AQUÍ.

CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2014-2015)

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Ferrol. (A matrícula oficial está regulada pola circular de matrícula)

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

PROBAS DE CERTIFICACIÓN 2014

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.