PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

CAMBIOS DE GRUPO

Información: CAMBIOS DE GRUPO EN LIÑA

O programa en liña de cambio de grupo non permite cambios de grupo de modalidades diferentes (ordinario-intensivo), polo que todo o alumnado que queira cambiar de grupo que implique un cambio de modalidade terá que facelo a través da xefatura de estudos.

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
LUISA DOPICO GALEGO todos ausente, venres , 24 de outubro

GRUPOS E AULAS CURSO 2014-2015

HORARIOS: Pode consultar AQUÍ as aulas de cada grupo

LISTAXES CELGA E LINGUAXE ADMINISTRATIVA

LISTAXES DE ADMITIDOS NOS CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA E NOS CURSOS PREPARATORIOS CELGA

A letra resultante do sorteo público a partir da cal se adxudican as prazas e o 'R'

Listaxe celga 3

Listaxe celga 4

Listaxe linguaxe administrativa medio

Listaxe linguaxe administrativa superior

HORARIO:

Nivel
Data de inicio
Data de fin
Aula
LINGUAXE ADMINISTRATIVA MEDIO 1 de Outubro 2014 Xaneiro 2015 18.30-20.30 Martes e mércores 13/14
LINGUAXE ADMINISTRATIVA SUPERIOR 1 de Outubro 2014 Xaneiro 2015 16.30-18.30 Martes e mércores

Nivel

Data de inicio

Data de fin

Aula

Celga 3 2 de Outubro 2014 Xaneiro 2015 11.30-13.30 Luns, xoves e venres 6
Celga 4
2 de Outubro 2014 Xaneiro 2015 9.30-11.30 Luns, xoves e venres 6

CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2014-2015)

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Ferrol. (A matrícula oficial está regulada pola circular de matrícula)

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.