PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Durante o mes de novembro de 2014 levarase a cabo a renovación parcial do Consello Escolar. O 4 de novembro de 2014 levouse a cabo o sorteo público de constitución da Xunta Electoral.

Consulta aqui a información sobre o proceso

Calendario electoral

Ficha de presentación de candidaturas para alumnado

Ficha de presentación de candidaturas para pais, nais, titores legais de alumnado menor de idade

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
 Nieves Parada  Italiano

xoves, 4 de decembro     grupo 20.30-22.00

venres, 5 de decembro     todos os grupos

GRUPOS E AULAS CURSO 2014-2015

HORARIOS: Pode consultar AQUÍ as aulas de cada grupo

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.