PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

CELGAS CURSO 2015-2016

Consulte as listaxes definitivas pinchando no curso correspondente

NIVEL
DATA DE COMEZO
DAS CLASES
MAÑÁ
TARDE
DÍAS
AULAS
1 de Febreiro 2016
11.00-12.30
Luns, xoves e venres
14/14/9

17 de Febreiro 2016
16.30-18.30
Martes e mércores
13/1

A Secretaría Xeral de Política Lingüística convoca para o mes de abril as primeiras probas de acreditación da lingua galega (Celga) do ano 2016. Preme aqui para acceder á información.

CONCURSO: Deseña o logotipo da biblioteca da EOI de Ferrol

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
 Luisa Dopico  galego  GA-NA2-INTG     17.30-19.00 xoves 11 de febreiro

CAMBIOS DE GRUPO

Os cambio de grupo realizaranse do 19 de outubro (9:00) ao 23 de outubro (23:59) en liña a través da aplicación CENTROSNET

A partir do 26 de outubro a través da xefatura de estudos con solicitude por escrito.

HORARIOS E AULAS de cada idioma

ALEMÁN     FRANCÉS     GALEGO    INGLÉS     ITALIANO     PORTUGUÉS

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.