PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

VIAXE A DUBLIN (ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE INGLÉS)

Para ver a información , preme aquí.

Para acceder ao formulario de inscrición, faga click no seguinte enlace.

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación

MATRÍCULA CURSOS CELGA

ASIGNACIÓN DE PRAZAS:
Se un curso ten máis solicitantes que cumpran os requisitos que prazas dispoñibles, a asignación farase por sorteo (segundo o DOG do 27 de agosto de 2014)
No caso de que un curso non acade o número mínimo de solicitantes, a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa poderá autorizar expresa­mente a súa realización. No caso de non realizarse o curso, a escola oficial de idiomas comunicarállelo ás persoas solicitantes.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS

HORARIOS:
Nivel Data de inicio Data de fin Horarios Días
Mañá Tarde
Celga 3 23 de Febreiro 2015 Maio 2015 9.30-11.30 - Luns, xoves e venres
Celga 4 23 de Febreiro 2015 Maio 2015 11.30-13.30 - Luns, xoves e venres
Celga 4 24 de Febreiro 2015 Maio 2015   16.00-19.00 Martes e mércores

Sorteo realizado o 16 de xaneiro ás 12.00: Letra de adxudicación resultante: R

GRUPOS E AULAS CURSO 2014-2015

HORARIOS: Pode consultar AQUÍ as aulas de cada grupo

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.