PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

MATRÍCULA LIBRE: PROBAS DE CERTIFICACIÓN 2014

PRAZO DE MATRÍCULA:

O prazo de matrícula nas probas de certificación para o alumnado libre, incluído o profesorado que asiste aos cursos CALC e CUALE, será do 14 ao 30 de abril de 2014, ambos incluídos. A aplicación web de matrícula permanecerá aberta ata as 12:00 do mediodía do 30 de abril.

A matrícula realizarase obrigatoriamente en liña, dende o enderezo seguinte:

A matrícula feita en liña non terá validez ata que o alumnado a formalice, no horario de 9.00 - 14.00 de luns a venres e xoves tamén de 16.00-18.00, na secretaría da escola ou sección onde vai realizar a proba. Os días 14, 15 e 16 de abril o horario de atención ao público na secretaría será de 10.30-12.30.

DOCUMENTACIÓN

INSTRUCCIÓNS PARA O PAGAMENTO DE TAXAS E CUMPRIMENTACIÓN DA FOLLA DE LIQUIDACIÓN

DATAS DAS PROBAS DE CERTIFICACIÓN (XUÑO E SETEMBRO)

ANEXO VI (Certificación 1ª lingua estranxeira ESO)

ANEXO IX

Guía para persoas candidatas PROBAS DE CERTIFICACIÓN:

NIVEL BÁSICO

NIVEL INTEREMDIO

NIVEL AVANZADO

NIVEL C1

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
Mª José Vázquez núñez Inglés todos 22 de Abril 2014

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

GRUPOS E AULAS

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.