PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

PRAZO DE RENUNCIA

AO SER O ÚLTIMO DÍA DE RENUNCIA UN DÍA NON LECTIVO ESCOLLIDO POLO CENTRO, O CENTRO AMPLÍA O PRAZO DE RENUNCIA ATA O LUNS 4 DE MAIO.

CALENDARIO PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Alumnado oficial, CALC e CUALE:

Calendario probas de certificación alumnado oficial (convocatoria de xuño e setembro)

Alumnado libre:

Calendario probas de certificación alumnado libre (só convocatoria de xuño)

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación

Marga Gesto

inglés todos venres, 8 de maio

GRUPOS E AULAS CURSO 2014-2015

HORARIOS: Pode consultar AQUÍ as aulas de cada grupo

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.