PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

MATRÍCULA: CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2016-2017)

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Ferrol. (A matrícula oficial está regulada pola circular de matrícula)

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

DATAS PROBAS DE CERTIFICACIÓN 2016

PROBAS CERTIFICACIÓN 2016

NIVEL BÁSICO NIVEL INTERMEDIO NIVEL AVANZADO NIVEL C1
ALEMÁN ALEMÁN ALEMÁN -
FRANCÉS FRANCÉS FRANCÉS FRANCÉS
GALEGO GALEGO GALEGO GALEGO
INGLÉS INGLÉS INGLÉS INGLÉS
ITALIANO ITALIANO ITALIANO -
PORTUGUÉS PORTUGUÉS PORTUGUÉS -

Calendario de probas escritas:   alumnado libre (convocatoria única en xuño)
                                                 CUALE, CALC e aumnado oficial (xuño setembro)

Calendario de probas orais: ALEMÁN, FRANCÉS, GALEGO, INGLÉS, ITALIANO, PORTUGUÉS

PROBAS DE CLASIFICACIÓN (ANTIGA PROBA DE NIVEL)

Datas das probas:

Galego: PROBA ESCRITA: 14 de xuño, 10.00,aula 5 - PROBA ORAL: 14 de xuño,  18.30    aula 5

Alemán: PROBA ESCRITA: 16 de xuño, 10.00  aula 7 - PROBA ORAL: 16 de xuño,  12.30    aula 7

Inglés: PROBA ESCRITA:13 de xuño, 16.00, aulas 9/11-                                                                                    PROBA ORAL: 13 de xuño,18.15 aulas 8/9/11/13/14

Francés: PROBA ESCRITA: 7 de xuño, 16.00, aula 19 -  PROBA ORAL: 7 de xuño, 18.00 aulas 18 e 19

Italiano: PROBA ESCRITA: 15 de xuño, 17.00, aula 17 - PROBA ORAL: 15 de xuño,  19.00    aula 17

Portugués : PROBA ESCRITA: 9   de xuño, 16.00, aula AU - PROBA ORAL: 9 de xuño,  18.30  aula AU

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.