Novidades na preinscrición e matrícula 2014-2015

Amplíase o prazo de preinscrición de Básico 1 para todos os idiomas do 13 ao 25 de setembro. A adxudicación de prazas será o 26 de setembro e o prazo de matrícula os días 29 e 30 (consulte o procedemento)

Neste prazo poderán preinscribirse novamente as persoas admitidas no sorteo de xullo que non formalizasen a matrícula.

Como consultar se estou admitida / admitido?

Consulte aquí a admisión na preinscrición. Para consultar siga o mesmo procedemento que para a preinscrición, accedendo por IDENTIFICACIÓN.

Calendario de inicio de curso

O calendario do inicio de curso está publicado nos taboleiros da EOI de LUGO.

O alumnado que se matriculou antes do día 11 de setembro recibiu a información por correo electrónico ou por sms.

Preinscrición e matrícula oficial para o curso 2014-2015

A matrícula na modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Lugo, xa sexa na súa sede principal ou na súa sección de Sarria.

IMPORTANTE:

• BÁSICOS INTEGRADOS DE GALEGO E PORTUGUÉS: O sorteo para os grupos de básico integrado de galego e portugués será o 12 de setembro pola tarde, polo que o alumnado ten ate ese mesmo día ás 14.00 para preinscribirse.

• NIVEL C1 DE FRANCÉS E GALEGO: Todo o alumnado que quixer matricularse no nivel C1 en francés ou en galego ten que facer preinscrición.

• Amplíase o prazo de preinscrición de Básico 1 para todos os idiomasdo 13 ao 25 de setembro. A adxudicación de prazas será o 26 de setembro e o prazo de matrícula os días 29 e 30 (consulte o procedemento)

That's English: Matrícula e proba VIA

AVISO: O LUNES DIA 22 de setembro o horario da oficina de That's será de 10.00-13.00 e de 16.30-18.30.

CONSULTA AQUÍ A INFORMACIÓN SOBRE A MATRÍCULA PARA ESTE CURSO 2014-15

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO para o mes de setembro: 9.00 A 13.00
PROBA VÍA: Luns, 29 de setembro, ás 18.00h
PERÍODO DE MATRÍCULA: 16 de setembro a 21 de outubro

Horario da oficina de That's English

Horario de That's English a partir do 14 de outubro:de luns a venres 8.30-13.30O LUNES DIA 22 de setembro o horario da oficina de That's será de 10.00-13.00 e de 16.30-18.30.

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.