Aviso: Acceso á plataforma Centrosnet

Para acceder á plataforma enche os seguintos campos:

Usuario: número de expediente

Contrasinal: DNI sen letra

Contraseña personal de alumno: novo contrasinal

IMPORTANTE!!! Amplíase o prazo de matrícula para o alumnado libre: 13 ao 20 de abril 2015

Seguindo instruccións do Servizo de Ensinanzas Especiais, comunicamos que a aplicación web de matrícula estará de novo operativa dende o 13 de abril ate o 20 de abril ás 12.00 do mediodía. Consulte aquí toda a información.

Aviso para o alumnado que solicitou bolsa no presente curso 14-15

O alumnado que solicitou bolsa no presente curso 2014-15 ten a obriga de presentar na oficina da escola a credencial de bolseiro.

O alumnado ao que lle denegaron a bolsa debe pagar a matrícula o máis axiña posible.

Títulos de certificación dos niveis básico, intermedio e C1

Pódense recoller na oficina da escola os títulos de certificación dos niveis básico, intermedio do curso  2013-2014 asi como os títulos de C1 (convocatorias 2013 e 2014)

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.