Prazo de matrícula alumnado libre: 9 ao 26 de marzo 2015

A aplicación web de matrícula estará operativa desde o 9 de marzo até as 12.00 do mediodía do 26 de marzo de 2015.

A matrícula realizarase en liña dende o seguinte enderezo: http://www.informaticacentros.com/xunta/

Aviso para o alumnado que solicitou bolsa no presente curso 14-15

O alumnado que solicitou bolsa no presente curso 2014-15 ten a obriga de presentar na oficina da escola a credencial de bolseiro.

O alumnado ao que lle denegaron a bolsa debe pagar a matrícula o máis axiña posible.

Como consultar as cualificacións en Centros Net

Para consultar a túa cualificación en Centros Net sigue estes pasos que se indican neste documento.

Títulos de certificación dos niveis básico, intermedio e C1

Pódense recoller na oficina da escola os títulos de certificación dos niveis básico, intermedio do curso  2013-2014 asi como os títulos de C1 (convocatorias 2013 e 2014)

Pagamento do 2º prazo de matrícula

Informamos ao alumnado que solicitou o pagamento fraccionado que o segundo prazo da matrícula se pasará ao cobro o día 20 de febreiro.

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.