Matrícula para as probas libres 2014

Prazo aberto do 14 de abril ás 9:00 horas ao 30 de abril ás 12:00 horas.

Información e procedemento para a matrícula.

Datas das probas escritas de certificación 2014

Xa temos datas de certificación. Só para os exames escritos. Convocatoria de xuño (alumnado oficial e libre) e convocatoria de setembro (só alumnado oficial).

Máis información sobre as probas de certificación na seguinte ligazón.

Viaxe á Illa de San Simón

09/05/2014 07:00
09/05/2014 21:00
Etc/GMT+1

Vacacións de Semana Santa

O día 22 de abril comezamos as clases.

Atención ao público durante o periodo vacacional: 10:00-13:00 horas

That's English: luns 10h00-13h00

Renuncia á matrícula: o prazo remata o 30 de abril

O alumnado poderá solicitar ao centro a renuncia de matrícula ata o 30 de abril. A mencionada renuncia constará no expediente académico e nas actas de avaliación do alumnado mediante a oportuna dilixencia. Esta renuncia non computará para efectos de permanencia no curso e nivel correspondente. O alumnado que renuncie á matrícula e desexe,con posterioridade, continuar os seus estudos nas escolas oficiais de idiomas, deberá someterse de novo ao proceso de admisión.

Concurso fotográfico: Kein Mensch ist illegal

02/04/2014
06/05/2014
Etc/GMT+1

Preme na fotografía para ler as bases do concurso.

2º avaliación da Programación Xeral Anual

Comunicamos que ata o 21 de abril podes contestar á segunda enquisa da avaliación da programación xeral anual.

Entra en centrosnet (abre a carpeta COMÚN seleccióna ENQUISA) e dá a túa opinión !

Aviso da secretaría para os bolseiros que tiñan aboado as taxas da matrícula

As persoas que recibiran bolsa de estudos e tiveran aboado o importe da matrícula poden solicitar a súa devolución.

Para iso deberán descargar este impreso e entregalo na secretaría do centro. Ademais deberán achegar a seguinte documentación:

• Fotocopia do DNI.
  • Resgardo do pagamento das taxas.
  • Credencial de bolsa concedida.

Visita o noso blog da biblioteca: Ratos de Rochoteca

Visítanos no blog.

Comparte con nós os libros que lees da biblioteca. Fai un breve comentario na lingua que estudas na EOI.

Dinos tamén en qué curso estás e se recomendarías ou non a lectura.

Guía do alumnado

Por pedimento de diferentes colectivos da comunidade educativa, estamos realizando unha guía informativa para o alumnado. Para iso solicitamos a túa colaboración. Se queres axurdarnos responde estas cuestións.
Para responderes, preme enriba do título.