Cursos Celga e Linguaxe Administrativa

ORDE do 20 de agosto de 2014 pola que se convocan, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega e cursos preparatorios para os certificados de lingua galega, Celga, que se realizarán en distintos períodos e en varias escolas oficiais de idiomas de Galicia.

Como consultar se estou admitida / admitido?

Consulte aquí a admisión na preinscrición. Para consultar siga o mesmo procedemento que para a preinscrición, accedendo por IDENTIFICACIÓN.

IMPORTANTE: BÁSICOS INTEGRADOS DE GALEGO E PORTUGUÉS

O sorteo para os grupos de básico integrado de galego e portugués será o 12 de setembro pola tarde, polo que o alumnado ten ate ese mesmo día ás 14.00 para preinscribirse.

Preinscrición e matrícula oficial para o curso 2014-2015

A matrícula na modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Lugo, xa sexa na súa sede principal ou na súa sección de Sarria.

Importante! Nivel C1 - Francés e Galego

Todo o alumnado que quixer matricularse no nivel C1 en francés ou en galego ten que facer presinscrición.

Datas dos exames de setembro de 2014

A información detallada sobre a convocatoria das probas de setembro de 2014 pódese consultar en CentrosNet e nos taboleiros da escola que están situados á dereita das portas da entrada.

Instrucións para acceder á información das datas en CentrosNet.

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.