15-29 de maio de 2015: Matrícula Proba de Clasificación

A matrícula para as probas de clasificación será do 15 ao 29 de maio.

Podes consultar nos documentos que achegamos:

1- o calendario de exames (poderás realizar a proba de inglés na sección de Sarria se o solicitas na folla de inscrición)

Remate das clases

O martes 26 de maio rematarán as clases para o alumnado de inglés.

Para o resto das linguas, as clases rematarán o mércores 27 de maio.

Así mesmo informamos de que a biblioteca terá servizo de préstamo até o día 15 de maio e estará aberta até o martes 26 de maio.

Datas dos exames de promoción e certificación xuño 2015

A información detallada sobre a convocatoria das probas de intensivos de xuño de 2015 pódese consultar en CentrosNet e nos taboleiros da escola que están situados á dereita das portas da entrada.

Instrucións para acceder á información das datas en CentrosNet.

2º avaliación da Programación Xeral Anual

Comunicamos que ata o 15 de maio podes contestar á segunda enquisa da avaliación da programación xeral anual.

Entra en CentrosNet (abre a carpeta COMÚN e selecciona ENQUISA) e dá a túa opinión!

Aviso: Acceso á plataforma CentrosNet

Para acceder á plataforma enche os seguintes campos:

Usuario: número de expediente

Contrasinal: DNI sen letra

Contraseña personal de alumno: novo contrasinal

Aviso para o alumnado que solicitou bolsa no presente curso 14-15

O alumnado que solicitou bolsa no presente curso 2014-15 ten a obriga de presentar na oficina da escola a credencial de bolseiro.

O alumnado ao que lle denegaron a bolsa debe pagar a matrícula o máis axiña posible.

Títulos de certificación dos niveis básico, intermedio e C1

Pódense recoller na oficina da escola os títulos de certificación dos niveis básico, intermedio do curso  2013-2014 asi como os títulos de C1 (convocatorias 2013 e 2014)