Vacacións de Semana Santa

O día 7 de abril comezamos as clases.

A atención ao público durante o periodo vacacional será os días 30 e 31 de marzo e 1 e 6 de abril de 10:00 a 13:00 horas.

Aviso para o alumnado que solicitou bolsa no presente curso 14-15

O alumnado que solicitou bolsa no presente curso 2014-15 ten a obriga de presentar na oficina da escola a credencial de bolseiro.

O alumnado ao que lle denegaron a bolsa debe pagar a matrícula o máis axiña posible.

Como consultar as cualificacións en Centros Net

Para consultar a túa cualificación en Centros Net sigue estes pasos que se indican neste documento.

Títulos de certificación dos niveis básico, intermedio e C1

Pódense recoller na oficina da escola os títulos de certificación dos niveis básico, intermedio do curso  2013-2014 asi como os títulos de C1 (convocatorias 2013 e 2014)

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.