Títulos de de certificación dos niveis básico e intermedio do curso 2013-2014

Pódense recoller os títulos de de certificación dos niveis básico e intermedio do curso 2013-2014 na oficina da escola.

Probas de progreso, e de promoción para os cursos cuadrimestrais

As clases reanúdanse o 4 de febreiro. Os cursos cuatrimestrais de inglés e alemán inician o segundo nivel o 9 de febreiro.

Informamos de que o período de exames abranguerá desde o 26 de xaneiro até o 3 de febreiro de 2015.

Pagamento do 2º prazo de matrícula

Informamos ao alumnado que solicitou o pagamento fraccionado que o segundo prazo da matrícula se pasará ao cobro o día 20 de febreiro.

Alumnado gañador do concurso Tras as pegadas

Tania Gómez Fernández. Francés. Básico 1-1.
Patricia Regal. Portugués Integrado 1.
Celeste Domínguez Vázquez. Inglés. Intermedio 2.
Filomena León Contreras. Galego. Básico Integrado.

Ausencias do profesorado

As ausencias do profesorado publicaranse na páxina web, no apartado ausencias do profesorado. Avisarase ao alumnado por sms sempre que sexa posible se o centro recibe a comunicación da ausencia con menos de 2 horas antes do inicio da clase.