DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Pasado venres, día 23 de novembro, conmemoramos un curso máis unha das datas máis significativas do noso calendario: o día contra a violencia de xénero.  Toda a comunidade educativa, concienciada novamente a causa desta problemática social, concentrouse no patio da entrada ao centro onde tivo lugar un sinxelo pero emotivo homenaxe ás víctimas.  Nel, 3 alumnos de 3º ESO leeron un significativo fragmento dunha novela de Mª Xosé Queizán; varios alumnos e alumnas de 3º ESO xunto coa profesora Jesica Blanco, interpretaron unha coreografía sobre a canción "déjala que baile" (Alejandro Sanz/Melendi); e otros 3 alumnos/as de 4º ESO leeron o manifesto que eles mesmos redactaron para a ocasión sunto con outros compañeiros, nun exercicio de madurez e responsabilidade que, sen dúbida, debería servir de exemplo para os responsables e autoridades políticas.

O acto rematou con uns emotivos minutos de siliencio en honra as víctimas.   Máis tarde, un grupo de alumnos baixou ao concello en representación do centro, acompañados das profesoras Jesica Blanco e a orientadora María Garcia, para participar no acto municipal.