PROGRAMA ATRÉVETE: VISITA Á FUNDACIÓN CEL E AMSLAB

Venres 4  de marzo 9:15 - 14:00

O venres 4 de marzo de 2022,realizamos, cos alumnos de Educación Financeira de 2º ESO, unha visita á Fundación CEL e á empresa ASMlab, dentro do porgrama Atrévete da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Percorremos as instalacións do Centro de Iniciativas Empresariais e os alumnos tiveron ademais a oportunidade de charlar con emprendedores que desenvolven as súas iniciativas nesas instalacións, como os promotores de 3edata ou as emprendedoras de Inside Out English Centre. Posteriormente fomos ás instalacións de ASMlab, empresa líder no mercado de control de calidade. Vimos os distintos laboratorios e seccións da empresa: Ams food, Ams fashion, Ams vet e Ams biopharma.

Moitas grazas a todos por adicarnos tempo e ensinarnos as súas funcións e instalacións.

Enlace da noticia na páxina da Fundación CEL

Aprenderon moitas cousas e distintas ás que se ven nas clases no instituto. Agora coñecen un pouco mellor a actividade empresarial da contorna, un dos organismos que axuda a potenciala (Fundación CEL) e unha empresa lucense con relevancia a nivel europeo (AMSlab).