Actividades do departamento de Lingua Castelá

LA CATEDRAL

Noa María Latas García e Iria López Martínez de 3º ESO C foron as gañadoras do concurso de vídeos que se organizou no terceiro trimestre na materia de Lingua Castelá e Literatura e que tiña como temática o contido da lectura obrigatoria. Elas escolleron para preparar a súa creación a obra de César Mallorquí La catedral. O seu vídeo foi o vencedor por unha ampla maioría (73,7%). Aquí o tedes.

ALUMNAS DE 3º ESO PREMIADAS NO CERTAME TERRA CHÁ

Un grupo de alumnas de 3º ESO resultaron gañadoras no XLIV Certame Terra Chá de creación infantil e xuvenil. Alexia Fernández Villanueva (3º ESO B) e María Fernández Escariz (3º ESO C) gañaron na categoría de poesía e Daniela Castro Seijas, Irea Devesa Iglesias e Antía Roibás Arcos no de narrativa. Recollerán os seus premios o día 6 de agosto no Festival de Pardiñas.

Noraboa a todas!

ROMANCEAMOS

Compilación De Romances 3º Eso

LECTURAS DE VERÁN EN BOOKTRAILER

O alumnado de 3º ESO realizou como actividade final do curso en Lingua Castelá e Literatura uns vídeos para presentar as súa particular visión das obras que leron. Estes booktrailer sobre obras clásicas son: La visita del inspector de J.B. Priestley feito por Uxía Deiros e Jennifer García de 3º ESO A: Emma de Jane Austen por Delia Gómez e Mariña Molinos e Diez negritos de Agatha Christie, obra da que temos dous traballos: o de Desirée Blanco e Paula Mallo de 3º ESO C e o de Carla Rodríguez e Carla Veiga de 3º ESO D.

Animádevos a ler estas obras no verán.

Enredando co Galego

Enredando co galego. É unha actividade de creación en galego para o alumnado de 4° ESO C que se está a traballar neste mes de maio. Os traballos de creación serán enviados á Asociación de Escritores en Lingua Galega. Haberá premios para gañadores e participantes e un concerto final no Auditorio Gustavo Freire para todos os centros que participan. Organiza o concello de Lugo e a Asociación de Escritores en Lingua Galega.

salida al CEIP Luis Pimentel

El 20 de junio un grupo de estudiantes que participa en el proyecto El levantamiento de las escritoras realizó una intervención en el CEIP Luis Pimentel. Se presentaron a seis grupos de quinto y sexto de Primaria. La iniciativa de realizar esta visita partió del alumnado asistente. Deseaban volver al espacio que los acogió durante su infancia,  el terreno sobre el que nos movemos toda la vida.

Allí dejamos testimonio de nuestras escritoras. Les regalamos una baraja de nuestro proyecto.

Fallo del IV Certamen "Emilia Pardo Bazán"

Las profesoras del Departamento de Lengua Castellana y Literatura se reunieron para valorar las composiciones presentadas al IV Certamen "Emilia Pardo Bazán" y decidieron dejar desierta la modalidad de poesía en las dos categorías. Para saber quiénes han sido los/as galardonados/as este año, abrid el sobre:

II Xornadas de Igualdade